به گزارش خوزپرس؛ آرش قنبری بیان کرد : با توجه به فرا رسیدن چهارشنبه سوری بمنظور پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی تمامی نیروهای آتشنشانی و خدمات شهری در آماده باش ویژه قرار دارند و آماده مقابله با هر نوع حادثه احتمالی هستند .

 

قنبری تصریح کرد: بی‌توجهی به نکات ایمنی و سهل‌انگاری در برپایی مراسم چهارشنبه‌سوری می‌تواند زیان‌های جانی و مالی سنگین و غیر قابل جبرانی در پی داشته باشد و از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم از هرگونه تجمع و برپایی آتش و استفاده از مواد محترقه خطرناک خودداری کنند.

 

وی با بیان این‌که قطعا آموزش و ارتقاء آگاهی‌ها منجر به کاهش آمار حوادث می‌شود، افزود: ان‌شالله با همکاری و همیاری شهروندان، چهارشنبه‌سوری را بدون حادثه طی خواهیم کرد .

 

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان نیز با اشاره به آماده باش ویژه آتشنشانی و نیروهای خدمات شهری در شب چهارشنبه سوری گفت: با توجه به افزایش استفاده از مواد محترقه در این شب نیروهای آتشنشانی به همراه نیروی های خدمات شهری شهرداری در آماده باش ویژه قرار دارند.

 

یوسفی افزود: شهروندان ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت مشاهده هرگونه حادثه آتش‌سوزی بلافاصله با شماره ۱۲۵ واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مسجدسلیمان تماس بگیرند.