به گزارش خوزپرس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مجید منادی، معاون فرهنگی و رسانه؛ ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای ایذه و مردم خوزستان و ابراز همدردی با آنان؛ هدف از برگزاری شب شعر یادشده را همراهی جامعه‌ی هنری و ادبی استان با آن خانواده‌های عزیز به‌ویژه خانواده گرامی کودک 9 ساله، شهید کیان پیرفلک عنوان نمود.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه اعلام نمود؛ شب شعر بزرگداشت شهدای ایذه با همکاری شایسته‌ی انجمن شعر اهواز با حضور جمعی از شاعران، هنرمندان عرصه‌ی گرافیک و خوشنویسی، پیشکسوتان و مسئولان استانی در روز چهارشنبه مورخ 3 آذرماه در اهواز محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود که در این برنامه، سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی استان از جمله استانداری، حوزه هنری، کانون پرورش فکری و غیره نیز اعلام همکاری و مشارکت نموده اند.

منادی همچنین گفت: شب شعری با همین عنوان روز جمعه مورخ 6 آذرماه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر و انجمن شعر آن شهرستان در شهر شرافت شوشتر برگزار می‌شود. امید است بتوانیم برنامه‌های درخور شأن مقام شامخ شهیدان و خانواده‌های آنان برگزار نماییم.