به گزارش خوزپرس به نقل از ایرنا مسعود حمیدی نژاد در جریان دیدار با خانواده شهید ” کیان پیرفلک” افزود: این جشنواره همه ساله با حضور دانش آموزان به صورت استانی برگزار می شود که امسال به نام و یاد این شهید دانش آموز برگزار خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: کیان پیر فلک با شهادت خود مهر تاییدی بر ظلم و دسیسه های دشمنان که در این روزها در کشور نمایان است زد.

حمیدی نژاد اظهار داشت: نام این شهید دانش آموز همواره زنده است و با نامگذاری مدرسه ای که این دانش آموز در آن تحصیل می کرد تلاش داریم تا یاد و نام وی را زنده نگه داریم.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان به همراه معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان؛  جانشین فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) و  رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ایذه در منزل خانواده این دانش آموز شهید حضور یافتند.

حمید نژاد همچنین در مدرسه ای که این دانش آموز در شهرستان ایذه مشغول به تحصیل بودند حضور یافت و با همکلاسی های ” کیان ”  دیدار و گفت و گو کرد.

کیان پیرفلک دانش آموز ۹ ساله ایذه ای در حادثه تروریستی شامگاه چهارشنبه ۲۵ آبان در این شهر، به همراه ۶ نفر دیگر به شهادت رسید.