حجت الاسلام و المسلمین سید محمد اندرزیان در گفت‌وگو با خوزپرس ایذه بیان کرد: مردم همیشه در صحنه ایذه همگام با ملت ایران و همواره در طول دوره‌های مختلف پس از انقلاب در راستای حفظ آرمان‌های نظام و حراست از ایران اسلامی ایستادگی کردند و با مقاومت خود توطئه‌های دشمنان را که خواهان تضعیف اقتدار کشور بوده و هستند از میان بردند.

 

وی با بیان اینکه امروز دشمنان دین و نظام جمهوری اسلامی ایران نتوانسته‌اند کاری را در این زمینه پیش ببرند چرا که حضور مردم همواره در تمامی صحنه‌ها زبانزد بوده است، افزود: جوانان هسته اصلی را در انتخابات تشکیل می‌دهند و این امر مهم تا جایی پیش می‌رود که بعدها رهبر انقلاب برای برون‌رفت از مشکلات به تشکیل یک دولت جوان انقلابی و حزب‌الهی نیز توصیه می‌کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایذه گفت: برای تقویت و استحکام نظام و انقلاب اسلامی، مشارکت گسترده مردم و خانواده‌ها بسیار اهمیت دارد و روشنگری و بیان اهمیت موضوع برای مردم و نسل جوان موجب ایجاد انگیزه و جلب مشارکت در این عرصه مهم اجتماعی و سیاسی می‌شود.

 

وی تأکید کرد: از همه مسئولان، هیئت‌های مذهبی، ائمه مساجد، مدیران مؤسسات قرآنی، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و… انتظار می‌رود که یک بار دیگر همچون سنوات گذشته با روشنگری بر گرفته از منویات مقام معظم رهبری در راستای انتخاباتی پر شور اقدام کنند.