به گزارش خوزپرس از اهواز، دکتر عبدالله عسکری پزشک بیمارستان رازی اهواز که اولین بیمارستان بستری بیماران کرونا در استان به شمار می‌رود، در راه مبارزه با این بیماری به شهادت رسید.

در همین زمینه فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در پی شهادت اولین شهید مدافع سلامت در خوزستان پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: کادر بهداشت و درمان استان خوزستان در جریان مبارزه با شیوع بیماری کرونا در غم از دست دادن همکاری دلسوز و متعهد عزادار شد. شهید خدمت دکتر عبدالله عسکری پزشک متعهد و شریف بیمارستان رازی اهواز در راه صیانت از مردم به عنوان اولین پزشک خوزستانی بال پرواز به سوی حق گشود و به جمع شهدای والامقام مدافع سلامت پیوست.

در این پیام آمده است: تاریخ پزشکی به احترام شهدای مدافع سلامت خواهد ایستاد، آنها که پروانه‌وار به گرد مردمشان می‌گردند، جان عزیز خود را در کف دست گذاشته‌اند و شجاعانه در عرصه خدمت نغمه ایثار می‌سرایند

ابول نژادیان در پیام خود تاکید کرد: اینجانب با قلبی دردمند و دلی نگران از سلامت همکاران عزیزم در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا، ضایعه درگذشت دکتر عسکری را به خانواده ایشان و جامعه خدمتگزار پزشکی تسلیت میگویم. امید آن داریم مردم شریف با رعایت هر چه بهتر آداب بهداشتی در این روزها، قدردان پاسبان‌های جان و ایثارگری‌های مدافعان سلامت خود باشند.