حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خوزپرس درباره تعطیلی ادارات شوشتر اظهار داشت: ادارات شوشتر تعطیل نیستند و ٣٠ درصد پرسنل ادارات با تشخیص رئیس اداره باید در محل کار حضور داشته باشند.

وی افزود: ادارت عضو ستاد مقابله با کرونا و ستاد بحران به صورت اماده باش ١٠٠ درصد هستند و ٢۴ ساعته باید در آماده باش کامل باشند.

فرماندار شوشتر بیان کرد: پل های آزادگان، و پل علامه شیخ شوشتری کاملا مسدود هستند و پل شهید کجباف با کنترل و مدیریت از ساعت ٩ صبح تا ١٢ شب تردد ها بررسی می شود و شب ها از ساعت ٢۴ تردد بر روی پل شهید کجباف آزاد است.

فرماندار شوشتر با اشاره به اینکه تمام این اقدامات به دلیل ایجاد فاصله فیزیکی و اجتماعی است ، خاطر نشان کرد: تمام دغدغه و تلاش ما حفظ سلامت تک تک شما مردم عزیز در شهرستان شوشتر است به همین دلیل شبانه روز نظارت و کنترل صورت می گیرد تا مردم عزیزم در شهرستان شوشتر در سلامت باشند.

پنبه دانه پور ضمن قدردانی از مردم عزیز در این ایام به ویژه ١٣ فروردین تصریح کرد: از مردم عزیز تشکر میکنم که در این ایام با ما همکاری کردند و جا دارد از بازاریان و اصناف نیز قدردانی کنم که با توجه به اینکه رنج و خسارات زیادی را متحمل شدند اما با تعطیلی و بسته شدن نقاط عطف جمعیتی کمک شایانی به سلامت مردم کرده اند که واقعا تعطیلی و همکاری بازاریان در شوشتر برای حفظ سلامت مردم ستودنی بود و بنده هم از تک تک بازاریان و اصناف قدردانی می کنم.

فرماندار شوشتر خاطر نشان کرد: حدود ٢٠ تا ٣٠ درصد مردم هنوز این بیماری را جدی نگرفته اند و بنده به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان شوشتر از شما خواهش میکنم این هفته در خانه بمانند و مطمئن باشید سلامتی شما مهمترین دغدغه ما بوده و هست و در هر منطقه مایحتاج و اقلام معیشتی و فروشگاههای مجاز باز هستند و لازم است سفرهای درون شهری و بین محله ای و منطقه ای به حداقل برسد .