به گزارش خبرنگار خوزپرس، دهه کرامت روزهای مزین به سه سلاله پاک رسول الله (ص) که سر آغاز آن میلاد با برکت بانوی نور حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر، میانه آن با میلاد احمد بن موسی کاظم و پایان با میلاد امام خوبی‌ها علی بن موسی الرضا (ع) مزین است.
دهه کرامت بهترین زمان برای احیای ناب فرهنگ اسلام محمدی (ص) و عبور از تارپود دنیای فانی و رسیدن به ریسمان الهی در دروازه ورودی مذهب مقدس شیعه به ایران اسلامی است.
برگزاری جشن‌های ازدواج آسان در کنار مقابله با خطرات تهاجم فرهنگی اشاعه فرهنگ ناب ایرانی و اسلامی است. از این روی با برگزاری جشن‌های ازدواج آسان در شهرستان اندیمشک در دهه کرامت گامی دیگر در مسیر فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) برداشته شد.
شهلا سهرابی در حاشیه مراسم ازدواج زوج‌های جوان اندیمشکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) ۱۴ زوج جوان اندیمشکی به خانه بخت رفتند.
وی با اشاره به خطرات تهاجم فرهنگی گفت: تحکیم کانون خانواده و پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی از اهداف در برگزاری جشن ازدواج‌های آسان در شهرستان اندیمشک، استان و کشور است.
رئیس هیئت مدیریه خیریه مریم عذرا اندیمشک با بیان اینکه ۵ قلم کالای جهیزیه به هر زوج اهدا می‌شود، گفت: مراسم جشن ازدواج آسان روز سه شنبه ساعت ۱۰ صبح در کانون شهید مطهری اندیمشک برگزار شد.