به گزارش خوزپرس از اهواز، «حجت الاسلام شکراله سلیمانی»، امروز (یکشنبه ۲۷ آبان) در جمع بسیجیان شهرستان شوشتر در مجمع سالیانه بسیج گفت: تقویت بسیج باید سرلوحه کارها باشد و در این باره باید به این نهاد ارزشی کمک کرد.

امام جمعه شوشتر، در راستای تقویت بسیج افزود: کمک به نهاد بسیج برای رسیدن به اهداف تعیین شده بهترین و با ارزش ترین کمکی است که می توان به نظام جمهوری اسلامی کرد.

وی تاکید کرد: بسیج نقطه پیوند با اندیشه والای امام راحل (ره) است و به این دلیل عضویت در بسیج افتخاری است که از دیرباز افتخار من و شما بوده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر، تاکید کرد: باید برای جذب حداکثری به بسیج از بین اقشار مختلف جامعه همت کنیم و بکوشیم تا ارتش مخلص خداوند با تعدادی بی شمار برای نیل به اهداف عالیه تعیین شده گام بردارد و به این دلیل نقش نخبگان بسیج در این زمینه بسیار تعیین کننده است.

وی استفاده از توان جوانان در راستای بهبود امور و برنامه ها را تاکید کرد و گفت: باید از توان، اندیشه و پویایی جوانان در فعالیت های طراحی شده بهره برد و در این زمینه بکوشیم تا روحیه بانشاط که مورد تاکید رهبری معظم انقلاب است در فعالیت ها همیشه وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: بسیج شجره طیبه ای است که با تفکری طیب و اهدافی والا تشکیل شده است، برای نیل به اهداف با ارزش و والای تعیین شده برای این نهاد ارزشی باید جامعه را به فعالیت در این راستا سوق داد و همه برای این مهم نقش خود را ایفا کنند.

شبستان