به گزارش خوزپرس از اهواز، در آخرین تجمع کارگران شهرداری شوشتر که طی روز‌های نوزدهم تا بیست وششم مهر ماه انجام شد، شهرداری و اعضای شورای شهر شوشتر طبق صورتجلسه‌ای وعده داده بودند که با متوقف کردن پروژه‌های عمرانی کوچک و بزرگ، اولویت پرداخت مطالبات مزدی کارگران باشد.

کارگران شهرداری شوشتر گفتند: با این وجود اینکه دستمزد سال جاری خود را دریافت نکرده‌ایم اخیرا شهرداری شوشتر حدود ۳۰۰ میلیون تومان بابت یکی از زیرگذرهای شهر هزینه کرده است.

کارگران شهرداری شوشتر با بیان اینکه یکی دیگر از مفاد صورتجلسه روز ۲۶مهر ماه که برای خاتمه اعتراض کارگران نوشته شده است، این بود که همه کارگران و کارکنان پیمانکاری شهرداری طی ۱۰ روز آینده به قراردادی تبدیل وضعیت شوند، در ادامه افزودند: در این زمینه از سوی مسئولان شهری گفته می‌شود فقط کارگران واحد موتوری و حمل زباله امکان تبدیل وضعیت از پیمانکاری به قراردادی را دارند و سایر کارگران امکان قراردادی شدن را نخواهند داشت.

کارگران شهرداری شوشتر تاکید کردند: مطالبات مزدی ما به سال جاری مربوط می‌شود. ما همچنین در زمینه پرداخت معوقات بیمه تامین اجتماعی شاهد اتفاق خاصی نبوده‌ایم.

منبع: ایلنا