به گزارش پایگاه خبری خوزپرس به نقل از روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، این مسابقه که بین دو تیم انتهای جدولی برگزار می گردد ، از ارزش مخصوصی برای هر دو تیم بهره مند است؛ اگر چه این دیدار بین تیم های انتهای جدولی برگزار می گردد اما حساسیت بالایی دارد و به همین سبب فدراسیون فوتبال بیژن حیدری که پیشینه قصاوت شهرآورد را نیز دارد به عنوان داور این بازی پذیرفت.
با توجه به میزبانی سپیدرود رشت در این دیدار ، همگان توقع دارند که این تیم در مقابل استقلال خوزستان به برتری برسد تا فاصله اش را با دو تیم انتهای جدولی افزایش دهد.
از سوی دیگر تیم استقلال خوزستان که با یک امتیاز کمتر نسبت به سپیدرود رشت در رده پانزدهم جدول قرار دارد ، به نتیجه برابر نیز فکر نخواهد کرد و این تیم برای برتری گام به میدان می گذارد تا بتواند بالاتر از سپیدرود در جدول رده بندی قرار گیرد.
البته باید از دو تیم شاهد یک بازی پرگل باشیم و هواداران و هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت از تیم خود برابر استقلال خوزستان منحصرا برتری قصد دارند و امید دارند که سپیدرود با برتری در این دیدار خانگی ، فاصله اش را با تیم های انتهای جدول افزایش دهد.
تا انتهاء هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم سپیدرود رشت با ۱۹ امتیاز در مکان چهاردهم و استقلال خوزستان با ۱۸ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
خبرنگار:حسین مجرد**انتشاردهنده:کبیری
۷۲۸۵/۲۰۰۷