به گزارش پایگاه خبری خوزپرس به نقل از ایسنا، هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی با برپایی ۴ دیدار برگزار می گردد که در خوب ترین دیدار پرسپولیس در آزادی میزبان طلایی پوشان زاینده رود هست.

* سپیدرود رشت – استقلال خوزستان، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه سردار جنگل

دوئل قعرنشینان جدول در حالی برگزار می گردد که تیم بازنده نیز تا حدی کار دشواری برای ابقای در لیگ برتر دارد. سپیدرود رشت در ۲۱ بازی ۱۹ امتیاز گرفته هست. استقلال خوزستان نیز ۱۸ امتیاز کسب کرده هست.

* پدیده – تراکتورسازی، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه امام رضا (ع)

ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان دو تیمی هست که بعد از دیدار فردا (جمعه)، دوبار دیگر در این فصل برابر هم قرار گرفته اند که قسمت هر تیم یک برد با نتیجه ۲ بر یک بوده هست. این دیدار دومین دیدار تراکتورسازان با هدایت سائلام هست که هفته گذشته نتوانست کاری را مقابل دیگر نماینده مشهد از پیش ببرد و با یک برابری بدون گل از شهر خارج گردید. پدیده نیز بعد از کسر ۶ امتیاز، دیگر آن پدیده گذشته نشد و روند پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته هست. شاگردان مهاجری در ۷ دیدار موخر خود تنها یک برتری کسب کرده اند و روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارند.

* پرسپولیس – سپاهان، ساعت ۱۵:۵۰، ورزشگاه آزادی

بدون شک مهمترین دیدار این هفته را میتوان دوئل قدیمی و کلاسییک پرسپولیس و سپاهان دانست. دو تیم وضعیت متفاوتی را سپری می نمایند. تنها غایب احتمالی سرخپوشان نهایت کامیابی نیا مصدوم می باشد. پرسپولیس با ۴۸ امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و ۱۲ امتیاز با تیم دوم یعنی فولاد اختلاف دارد. علیپور پرخطر ترین مهره سرخ ها مقابل سپاهان می باشد که در دیدار رفت نیز موفق شده بود به طلایی پوشان زاینده رود گلزنی کند.

در سوی دیگر میدان، منصور ابراهیم زاده اولین تجربه مربی گری خود را با سپاهان مقابل پرسپولیس سپری خواهد کرد. سپاهان وضعیت خوبی ندارد و تنها ۱۳ امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند. سپاهان با کرانچار نتوانست نتیجه های دلخواه طرفداران را کسب نماید و اکنون باید دید ابراهیم زاده با نداشتن دو مهره کلیدی خود یعنی عزت الله پورقاز به علت محرومیت و جلال لدین علی محمدی (بهترین گلزن سپاهان ) به دلیل مصدومیت، توان دارد پرسپولیس را در آزادی دچار مشکل کند یا خیر؟

* پارس جنوبی جم – سایپا، ساعت ۱۷:۱۵، ورزشگاه تختی جم

سپاهان با کرانچار نتوانست نتیجه های دلخواه طرفداران را کسب نماید و اکنون باید دید ابراهیم زاده با نداشتن دو مهره کلیدی خود یعنی عزت الله پورقاز به علت محرومیت و جلال لدین علی محمدی (بهترین گلزن سپاهان ) به دلیل مصدومیت، توان دارد پرسپولیس را در آزادی دچار مشکل کند یا خیر؟در آخرین دیدار روز جمعه نیز دو تیم بالانشین پارس جنوبی و سایپا در جم به مصاف هم می روند. سایپاا در ۴ دیدار موخر خود شکستی تجربه نکرده و ۱۰ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن را کسب کرده هست و در جایگاه چهارم قرار دارد. شاگردان تارتار نیز در ۶ دیدار موخر خود ۴ برابری و ۲ شکست تجربه نموده اند و از کسب ۳ امتیاز عاجز مانده اند. پارسی ها هفته گذشته و بعد از شکست سنگین ۴ بر صفر مقابل استقلال، نزول چشمگیری را درجدول داشتند.

انتهای پیام