اخباری: همه بازیکنان مثل بیت سعید در موفقیت تیم نقش دارند/ حسن در استقلال روحیه خوبی نداشتسعید خبرهایی در صحبت با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ، در مورد وضع تیم فوتبال فولاد خورستان در لیگ برتر گفته بود: دیدار با سپاهان بازی دشواری بود و با شناخت خوبی که از این تیم داشتیم، موفق شدیم سپاهان را مغلوب کنیم. در هر بازی و با توجه به تیم رقیب مان با برنامه ریزی خاصی وارد زمین می گردیم و تمام کوشش مان را خواهیم کرد تا موفقیت های بسیاری را به دست آوردیم. خداراشکر وضع خوبی داریم و بعد از دیدار با سپاهان تصمیم گرفتیم تا تمرین های را ۲ روز تعطیل کنیم تا بازیکنان به استراحت بپردازند. به سبب اینکه نفت آبادان در جام حذفی بازی داشت، دیدار تیم مان با صنعت نفت، یک روز دیرتر از سایر مسابقات لیگ برگزار می گردد و به همین سبب تصمیم گرفتیم تا تمرین های ۲ روز تعطیل گردد.

خبرهایی در مورد کارکرد خوب بیت سعید در فولاد عنوان نمود: وقتی بازیکنی از لحاظ پتانسیل خوب باشد، نشان می دهد قدرت بالایی دارد و توان دارد مؤثر باشد. حسن در استقلال، روحیه خوبی نداشت و حالا در شهر خودش بازی می کند و با پورموسوی و کادرفنی و زیادتر بازیکنان با پیشینه کار دارد، توان دارد کارکرد بهتری داشته باشد. موفقیت جایی به وجود می آید که تمام اعضا در حال کوشش باشند تا به موفقیت برسند و در کمال خوشبختی بیت سعید در جایی حضور یافته که همه از خود گذشتگی می کنند تا تیم به هدفش برسد.

او اضافه کرد: علی اصغر عاشوری را به سبب مصدوم شدن در اختیار نداریم  و معلوم نیست به دیدار مقابل نفت آبادان برسد یا خیر، اما دیگر بازیکنان خیلی خوب تمرین کردند و آماده دیدار با نفت می گردند.

مربی فولاد خوزستان دنبال کرد: بعد از ملحق شدن بیت سعید، او از لحاظ تمرکز خیلی خوب روی خودش کار کرد و توانست به موفقیت هایی برسد، البته درخشش او ذی ربط به کارکرد تمام بازیکان است  و اگر گلی به ثمر می رسانیم، تمام بازیکنان نقش دارند و اگر گلی دریافت می کنیم، همه مقصر می باشند.

مربی فوتبال کشورمان در مورد کارکرد ضعیف بیت سعید در استقلال تهران اظهار کرد: مهمترین رکن موفقیت یک فوتبالیست، بعد از تمرین کردن و شرایط خوب فنی، روحیه بالا هست. حسن در استقلال به زمان احتیاج داشت که این اتفاق برایش صورت نگرفت و جدا گردید. او زمانیکه به این تیم پیوست، کارکرد خوبی نداشت و مجال بازی پیدا نمی کرد و حتی بعضی ها گله می کردند که به چه سبب پرسپولیس این بازیکن را جذب کرده اما با گذشت زمان، علیپور ستاره پرسپولیس گردید و حالا آقای گل لیگ برتر هست.

خبرهایی دنبال کرد: در زمان منصوریان، ترکیب استقلال فراوان عوض می گردید و یکی از تیم هایی بود که بیشترین تغییر را در ترکیبش داشت و بازیکنی که جدید به ۲ تیم استقلال و پرسپولیس می آید، ابتدا باید از ثابت بازی کردنش اطمینان داشته باشد تا هر آن به تعویض فکر نکند و علت برهم ریختن تمرکزش گردد. حالا بیت سعید در فولاد خوب بازی می کند، چون که با بیشتر تیم پیشینه بازی کردن دارد و کلیدی ترین هدف تیم هم، موفقیت هست.

او در مورد شرایط تیمی فولاد اظهار کرد: بیت سعید، تمام زحمات تیم را به گل مبدل می کند و همه بازیکنان و کادرفنی با کوشش، قصد دارند به برتری برسند و بیت سعید هم ضربه آخر را به گل مبدل می کند. همه بازیکنان از سنگربان تا مهاجم در گلزنی و گل خوردن نقش دارند و همه باید کوشش کنند تا فولاد نتیجه بگیرد.

مربی فولاد در انتهاء در مورد شهرآورد خوزستان اظهار کرد: شهرآورد خوزستان هم مثل شهرآوردهای دیگر، حساسیت بسیاری دارد و به هیچ عنوان به دیدار صنعت نفت مقابل استقلال که با شکست این تیم همراه بود، نگاه نمی کنیم و هدف مان برتری هست که امید دارم به آن برسیم. صنعت نفت هزینه های بسیاری کرده است  و مردم آبادان توقع نتیجه دارند و همین مبحث علت می گردد تا بازی جذابی صورت پذیرد.