مسابقه تیم های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران در جریان هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸/۵۵دقیقه روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز شروع می شود.
به گزارش خوزپرس عبدا… ویسی که در نشست خبری پیش از این بازی اظهارکرد: هدف نخست ما دراین بازی برنده شدن و کسب سه امتیاز است، ولی مساوی هم می تواند راضی کننده باشد.
وی اضافه کرد: تیم برنده در این مسابقه با آسایش فکری بهتری می تواند ادامه مسابقات لیگ را پیگیری کند ولی تیم بازنده باید تلاش بیشتری از خود نشان دهد تا بتواند عقب ماندگی را جبران کند.
ویسی به وضعیت دو تیم در جدول لیگ برتر فوتبال و فوتبال نزدیک آنان به هم اشاره کرد، و گفت: با توجه به حساسیت بازی ، ممکن است فرصت زیادی در این مسابقه خلق نشود لذا هر تیمی که بتواند از تک موقعیت ها استفاده کند برنده این مسابقه خواهد بود.
وی ادامه داد: بازی های تیم استقلال تهران را آنالیز کرده و به همین دلیل شناخت خوبی از این تیم داریم که در جریان بازی نقاط قوت آن را خنثی و از نقاط ضعف آن برای رسیدن به گل استفاده خواهیم کرد.
ویسی در مورد نبود برخی از بازیکنان تیم خود در این بازی اظهارکرد: درست که چند نفر از بازیکنان اصلی خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم اما بازیکنان خوبی داریم که می توانند بجای آنان بازی خوبی از خود ارایه دهند.
تیم فوتبال استقلال خوزستان تا پایان هفته بیست وسوم لیگ برتر با ۴۲ امتیاز در مکان دوم جدول قراردارد.