استاندار خوزستان گفت: امسال نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت در خوزستان، به صورت عملکردی و عملیاتی برگزار و از جنبه تئوریک خارج شده است.

به گزارش خوزپرس و به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت در خوزستان،دکترغلامرضا شریعتی شامگاه یکشنبه پنجم شهریورماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت در خوزستان امسال به شکل عملکردی برگزار و از جنبه تئوریک خارج شده است.

وی با بیان اینکه امسال در نمایشگاه دستاوردهای هفته دولت خوزستان، کارکرد دستگاه های اجرایی استان در صدور مجوزها، تولید، اصلاح فرآیندها و… به صورت عملکردی و عملیاتی به نمایش در آمده است، تصریح کرد: خروج برگزاری این نمایشگاه از حالت تئوریک، باعث ایجاد جاذبه بیشتری برای بازدید از نمایشگاه می‌شود.

شریعتی ادامه داد: این نوع برگزاری نمایشگاه در خوزستان باعث می‌شود تا جاذبه ایجاد شده برای مردم به منظور بررسی عملکرد و کارکرد دولت بیشتر شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه نمایشگاه امسال نسبت به نمایشگاه سال گذشته از شرایط مناسب‌تری برخوردار است، اظهار کرد: امیدواریم هر سال به غنای نمایشگاه هفته دولت افزوده شود و دولت بتواند در خدمت گذاری به مردم دستاوردهای موفق‌تر عمل کند.