فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: مجرمین، سارقین مسلح و هنجارشکنان بدانند که هیچ نقطه امنی در خوزستان برای آنها وجود نخواهد داشت و پلیس با قاطعیت و جدیت هر چه تمام تر آنها را تحت تعقیب قرار خواهد داد.

سردار” سید محمد صالحی”در حاشیه بازدید از دستاوردهای عملیاتی و کشفیات طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان شوش اظهار داشت: اجرای طرح های ضربتی و برق آسای پلیس علیه گروه مجرمین، سارقین مسلح و هنجارشکنان در سطح استان خوزستان تا رفع دغدغه های مردم خوب و عزیز ما کماکان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پلیس این طرح‌ها را با قوت و قدرت هرچه تمام تر در سطح استان اجرایی و عملیاتی خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد: مجرمین، سارقین مسلح و هنجارشکنان بدانند که هیچ نقطه امنی در استان خوزستان برای آنها وجود نخواهد داشت و پلیس با قاطعیت و جدیت هر چه تمام تر آنها را تحت تعقیب قرار داده و آنها را شناسایی و دستگیر و به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

سردار سید محمد صالحی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و همچنین ارتقای احساس امنیت و ایجاد جو و فضایی آرام برای شهروندان تاکید کرد: پلیس مرتباً طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در دستور کار خود قرار داده و انشالله تلاش خواهیم کرد فضا را برای گروه مجرمین ناامن و برای شهروندان عزیز فضای امن و آرامی فراهم کنیم.