به گزارش خوزپرس  ، آیت الله محسن حیدری در یادواره شهدای مدافعان حرم خوزستان و گرامی‌داشت یاد شهدای مسجد جعفر طیار دزفول، اظهار داشت: شهدا محور عزت و ماندگاری ارزش‌های انقلابی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف خود هستند.

وی گفت: شهدای دوران دفاع مقدس بصیرت را در دوران حیات خود به‌نحوی مطلوب بیان و به تاریخ عرضه کرده‌اند تا نامی پرافتخار با منطق اسلامی و انقلابی خود به یادگار، ثبت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بصیرت شهدای دوران دفاع مقدس در حفاظت از ارزش‌های اسلامی به مسلمانان حوزه مقاومت اسلامی منتقل شده است.

وی افزود: استکبار با هدف کاهش اقتدار و صلابت کشورهای اسلامی و حوزه مقاومت جهان اسلام داعش را در منطقه متولد کرده و از آن حمایت نظامی و معنوی می‌کند‌.

آیت الله حیدری بیان کرد: عراق و سوریه در دوران معاصر به کانون و محور مقاومت جهان اسلام و کشورهای مسلمان در مبارزه با گروه‌های تکفیری و تروریستی تبدیل شده‌اند.

وی گفت: سوریه مرز اعتقادی مقاومت جهان اسلام در دوران معاصر و در برابر طراحی‌های گسترده استکبار در آسیب به فرهنگ اصیل انقلابی و اسلامی مسلمانان جهان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: متناسب با حضور و سعی در نفوذ استکبار به مرزهای جغرافیایی و اعتقادی نظام اسلامی، ایران انقلابی مرزهای مقاومت اسلامی را به سوریه و عراق گسترش داده است.

وی افزود: حادثه منا و تحولات منطقه‌ای و بررسی مسیر ایجاد و تشکیل خاندان آل سعود ثابت می‌کند که این خاندان، نه عرب است و نه مسلمان بلکه حامی صهیونیسم و ترویج دهنده ترور و خشونت در دوران معاصر و حرکت‌های پیش روی مسلمانان جهان است.

تسنیم

انتهای پیام/*