به گزارش خوزپرس از اهواز، بدنبال انتشار مطلبی در فضای مجازی با محتوای مثبت شدن تست کرونای تمامی ساکنین روستای تمبی چم فراخ از توابع شهرستان مسجدسلیمان به اطلاع عموم شهروندان می رساند . پس از تحقیقات بعمل آمده پیرامون این موضوع اعلام می‌گردد ، اساسا این خبر کذب بوده و پس از پایش های میدانی صورت گرفته به لطف خدا هیچگونه مورد مثبتی تا کنون در آن منطقه گزارش نشده است .

لذا از کلیه شهروندان تقاضا می‌شود از عادی انگاری دوری کرده و همچون گذشته نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک و شستشوی مرتب دست ها و عدم حضور در اجتماعات و دور همی ها از قبیل مراسمات عزاداری و جشن بخصوص حضور در فضاهای بسته ای که تحویه هوا در آن انجام نمی شود خودداری نمایند .

ضمنا مرکز بهداشت شهرستان مسجدسلیمان آمادگی خود را جهت انجام تزریق واکسن کرونا برای تمام شهروندانی که شش ماه از آخرین مرحله تزریق آنها سپری شده است اعلام نموده و کلیه افرادی که دارای شرایط اعلام شده می باشند می توانند با مراجعه به تمام مراکز خدمات جامع سلامت بهداشتی از قبیل ( شماره ۱ نفتک ، شماره ۲چشمه علی ، شماره ۳ میدان باغ ملی ، شماره ۴ گلگه و شماره ۵ بی بیان ) از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۳ در ساعات  اداری و در مرکز بهداشتی شماره ۳ میدان علاوه بر ساعات اداری از ساعت (۱۷ لغایت  ۲۰) مراجعه و واکسن خود را  دریافت نمایند .