به گزارش خوزپرس از اهواز، گردهمایی شهرداران و دهیاران استان خوزستان روز سه‌شنبه ۱۴ تیرماه به مناسبت روز ملی شهرداری ها و دهیاری ها با حضور جمعی از مسئولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و رییس راهور استان به همت معاونت عمرانی استانداری خوزستان و اداره کل امور شهری و شورای استان، در سالن همایش های سازمان آب و برق در گیت بوستان اهواز برگزار شد.

در این گردهمایی مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز ، باوی، حمیدیه و کارون، آقارضا‌ فتوحی معاون اقتصادی و مهندس خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان و جمعی از مسئولان استان حضور داشتند.

در این گردهمایی محورهایی از جمله نقش شرکت های دانش بنیان در پیشرفت و آبادانی شهرها و روستاهای استان ، نقش شهرداری ها و دهیاری ها در حل چالش های شهرداری ها و دهیاری های استان ، کاربرد مهندسی در هدفمندسازی مدیریت شهری و روستایی ،
اهمیت و نظارت بر جایگاه پروژه های عمرانی و املاک استان و بایدها و نباید های ایمنی راه‌های شهری و روستایی، مورد بررسی قرار گرفت.

مهراب فلسفی زاده در این همایش ضمن خیر مقدم و گرامیداشت ۱۴ تیرماه بعنوان روز ملی شهرداریها اظهار داشت: لزوم تعامل و هم افزایی شهرداریها با سایر دستگاهها به منظور ارتقا سطح خدمات رسانی به مردم باید از اولویت های شهرداران در خوزستان باشد.
وی افزود: تاکید بر بهره مندی از ظرفیت شرکتهای های دانش بنیان با توجه به شعار امسال طبق فرمایش مقام معظم رهبری و لزوم خلاقیت و نوآوری در شهرداریها در دستور کار باشد.