عزیزقلی زمانپور در مورد اختلاف نظرهای ایجاد شده در شورا گفت: اختلاف نظر امری اجتناب ناپذیر است و لازم است با سعه صدر آنچه که منافع مردم را تامین می کند را با وجود تفاوت دیدگاه بپذیریم.

 

رئیس شورای شهر مسجدسلیمان افزود: همه اعضای شورا بدنبال فراهم آوردن بستری برای ارائه خدمات مناسب به مردم هستند و مباحث مطروحه را باید به حساب دغدغه‌های اعضای شورا نسبت به تامین مطالبات مردمی دانست

 

عزیزقلی زمانپور با اشاره به تایید صلاحیت شهردار منتخب مسجدسلیمان افزود: خوشبختانه پاسخ استعلامات مربوط به شهردار منتخب آمده است و دستگاه های مسئول تائید صلاحیت جناب مهندس روح الله جلیلی را تایید کردند و حالا ما منتظریم تا استاندار محترم نسبت به صدور حکم وی تسریع ببخشند.

 

زمانپور بیان کرد:مطمئنا تسریع در صدور حکم شهردار منتخب سبب خواهد شد تا روند خدمات رسانی به مردم شتاب گیرد و امکان برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت برای رفع معضلات شهر فراهم می گردد.

 

رئیس شورای شهر مسجدسلیمان به مباحث پیش آمده بین بعضی اعضای شورای شهر و مدیرکل امور شهری نیز اشاره کرد و گفت:خوشبختانه این موضوع نیز پس از گفت و گوهای مختلف حل شد و سوتفاهمات در این زمینه مرتفع شد.

 

زمانپور در پایان گفت:من به همه مردم عزیز شهرم اطمینان می دهم که اعضای شورای شهر بر سر وعده های خود به مردم پایبند هستند و همه تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم بکار می بندد

 

http://padidehjonoob.ir/?p=14009