به گزارش خوزپرس روز یکشنبه 11 اردیبهشت ماه به مناسبت روز جهانی کار و کارگر با شعار توان دست‌هایتان را می‌ستاییم همان دستانی که آیینه تلاش روزگارند همایش تجلیل از کارگران شهرداری صیدون برگزار شد.

ستار آژند شهردار صیدون در ابتدای مراسم ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و گرامیداشت روز شورا و هفته معلم شغل مقدس کارگری را از شغل‌های حیاتی و نماد نو آوری، سازندگی و ستون محکم توسعه اقتصادی کشور دانستند.

وی در ادامه اظهار داشت: زحمت‌ها و تلاش‌های کارگران در حوزه‌ی مدیریت شهری در راستای توسعه و آبادانی ستودنی است و ارزش و عمل کارگران با هیچ سخن و هدیه ای قابل جبران نیست.

در ادامه ابراهیم سپاس زاده بخشدار صیدون ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر از زحمات و تلاش‌های قشر کارگر در عرصه عمران، توسعه و خدمات شهری تشکر و در خصوص اقدامات صورت گرفته اخیر از جمله آسفالت، روشنایی میادین، پارک‌ها، معابر اصلی و برگزاری مناسبت‌ها توسط شهرداری و شواری اسلامی شهر صیدون تشکر کرد.

در پایان آیئن تجلیل از کارگران شهرداری صیدون محمد پایگذار رئیس شورای اسلامی شهر صیدون به نمایندگی از اعضای شورا ضمن تبریک و گرامیداشت روز کارگر به کیفیت ارائه خدمات به شهروندان اشاره و عملکرد شهردار و مجموعه شهرداری را مثبت ارزیابی کرد.د

در این مراسم به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارگران شهرداری با اهدای هدایایی از آنان تقدیر بعمل آمد.