به گزارش خوزپرس و به قلم مجتبی خلیلی سردبیر خوزپرس، عصر روز پنجشنبه سیزدهمین روز ماه شهرویر سال ۱۳۹۹ محمد باقر قالیباف در جریان نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه استان خوزستان با بالگرد به کارخانه سیمان آریا اندیمشک آمد و در حاشیه بازدید از این بنگاه اقتصادی گفت: مشکلات حقوقی کارخانه سیمان اندیمشک رفع و این کارخانه با بهره از نیروهای بومی از مراکز ارزآوری کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه کارخانه سیمان اندیمشک از سال ۸۴ روند احداث آن آغاز شده است، افزود: ظرف مدت زمان یک سال کارخانه سیمان اندیمشک تمام شود و با ظرفیت خود محصول سیمان را تولید کند.

حال پس از گذشت بیش از یک سال وعده بزرگ رئیس مجلس شورای اسلامی در پیچ و خم انفعال مدیران مانده و همچنان گزارشی از آغاز مجدد عملیات اجرایی آن یا تاریخ احتمالی شروع فرآیند اجرایی در دست نیست و وعده رئیس مجلس شورای اسلامی در حد وعده باقی مانده است.

امید است که با یادآوری وعده ریاست مجلس در ارتباط با کارخانه سیمان آریا سردار قالیباف پیگیری این پروژه بزرگ اشتغال‌آفرین در اندیمشک را آغاز و سایر وعده‌های ایشان در این سفر به استان خوزستان نیز پیگیری و کام تلخ شهروندان امیدوار به این سفر یک‌بار دیگر با آغاز اجرای عملیات عمرانی و تکمیل پروژه کارخانه سیمان اندیمشک شیرین شود.