خوزپرس: نامی آشنا و ماندگار در بین متخصصین زنان در استان و کلانشهر اهواز، فریده فرح بخش است و چرا این دکتر علی رغم بودن تعداد زیادی متخصص زنان در اهواز توانسه محبوبیت خاصی پیدا کند؟

یکی از نکات بارز این دکتر با تجربه و متخصص اخلاق بسیار خوب با بیماران است تخصص و تجربه بالای این پزشک موجب شده است نام این دکتر برای زنان باردار و زنان بیمار موجب آرامش شود، این نوع نگاه دوستانه و مادرانه دکتر فرح بخش توانسه این دکتر را در خوزستان محبوب کند.

فریده فرح بخش در یک گام کاملا مردمی و در راستای ارائه خدمات رایگان به زنان با ایجاد جلسات انگیزشی با دیگر متخصصین و ارائه آن به مخاطبین خود در پیج اینستاگرام سبب شده پیج این دکتر مورد استقبال مادران و زنان قرار بگیرد.

یک مورد دیگر که باید به ان اشاره شود فراهم کردن فضایی برای طرح سوال مخاطبین است، آری فرح بخش از مخاطبین خود و مشکلات زنانه آن ها طرح سئوال می کند و با گذاشتن وقت و آماده سازی کلیپ های رایگان به سوالات بیماران و زنان پاسخ ارائه می کند و این اقدامات توانسته فریده فرح بخش را در خوزستان و اهواز محبوب کند.

به مادران باردار و زنان بیمار توصیه می کنیم با مراجعه به پیج اینستاگرامی این دکتر به صورت رایگان از فیلم های آموزشی این دکتر استفاده کنند تا شاید این اخلاق حسنه و مردمداری در بین دیگر دکترها نهادینه شود و این نیز از خدماتی خواهد بود که بنام ان دکتر در ذهن مردم ثبت و ضبط خواهد شد.