محمد فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس اظهار کرد: ما برای احداث واحد قطعه‌بندی و بسته‌بندی مرغ و سایر طیور شامل بلدرچین، بوقلمون و شترمرغ در شهرک‌های صنعتی اندیمشک از اردیبهشت‌ماه سال گذشته زمین را تحویل گرفتیم که این زمین گود بود و ما آن را تسطیح کردیم.

وی با اشاره به تسطیح زمین افزود: با توجه به بحث گرانی‌ها و تورم، سرمایه ما نسبت به مخارج کنونی به هیچ تبدیل شده و کفاف نمی‌دهد.

سرمایه‌گذار قطعه‌بندی مرغ و بسته‌بندی تخم مرغ اندیمشک گفت: شهرستان اندیمشک واحد تولیدی تخم مرغ ندارد و ما قصد داریم یک واحد ۴۰ هزاری احداث کنیم.

وی عنوان کرد: ما می‌خواهیم این وضعیت اسفناک بحث مرغ زنده که به صورت غیربهداشتی در شهرستان اندیمشک کشتار می‌شود و به دست مصرف‌کننده می‌رسد را قطع کنیم چرا که این یک معضل است.

فتحی با اشاره به اینکه در اندیمشک ۳۰ واحد مرغداری گوشتی وجود دارد، گفت: متاسفانه یک واحد کشتارگاهی در این شهر نیست که این مسئله در عرضه مرغ بهداشتی خلل ایجاد می‌کند.

وی افزود: با احداث واحد قطعه‌بندی و بسته‌بندی مرغ و سایر طیور شامل بلدرچین، بوقلمون و شترمرغ، سبد محصولات پروتئینی شهروندان تکمیل خواهد شد.

این سرمایه‌گذار تصریح کرد: سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی اندیمشک با مشکلاتی مواجه شده‌اند و مسئولان هم توجهی به این مشکلات ندارند.

فتحی عنوان کرد: انتظار داریم فرماندار و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و همچنین ادارات مربوطه به شکل جدی برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران ورود کنند تا شاهد احداث واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در شهرستان اندیمشک باشیم.

سرمایه‌گذار قطعه‌بندی مرغ و بسته‌بندی تخم مرغ اندیمشک اذعان کرد: متاسفانه به اندازه‌ای که انتظار می‌رفت، به شهرک‌های صنعتی اندیمشک پرداخته نشده و تعهدات‌ فقط یک طرفه هستند و از طرف مقابل کار خاصی صورت نمی‌گیرد.

فتحی در پایان گفت: تکمیل آسفالت و ایجاد روشنایی در خیابان‌های فرعی، ساخت دیوار و استقرار گیت نگهبانی از جمله نیازهای شهرک صنعتی شهید غفوریان اندیمشک است.