وحید جلال زاده در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه امسال هم مانند هر سال ردیف بودجه‌ای به سربازان اختصاص داده نشده، آیا در سال آینده سربازان افزایش حقوق دارند و در کمیسیون تلفیق به این مساله رسیدگی می‌شود یا خیر، گفت: هیچ سالی در بودجه ردیفی برای حقوق، البسه و پوشاک سربازان دیده نمی‌شود و این موضوع جدید نیست.

 

وی افزود: در تبصره ۱۴ قانون هدفمندی یارانه‌ها سال گذشته عدد خوبی را برای افزایش حقوق سربازان در نظر گرفتیم که این موضوع سبب شد تا هم حقوق سربازان افزایش پیدا کرد و هم مباحثی که به پوشاک و البسه مربوط می‌شد حل شد.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: امسال هم در تبصره ۱۴ این اتفاق می‌افتد و ان شاءالله در سال آینده افزایش حقوق سربازان را داریم.

 

جلال زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند درصد حقوق سربازان افزایش پیدا می‌کند، گفت: باید ابتدا منابع مشخص شود تا بتوانیم بگوییم قرار است این افزایش چه مقدار باشد.

 

این نماینده مجلس ادامه داد: باید دید بودجه امسال با چند دلار بسته می‌شود و چند بشکه نفت به بودجه اختصاص داده می‌شود و بعد کمیسیون تلفیق تشکیل شود تا بتوانیم در مورد این موضوع صحبت کنیم./ مهر