به گزارش خوزپرس از اهواز، سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا شامگاه دوشنبه در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در سالن اجتماعات کوثر شهر آزادی اندیمشک افزود:سردار سلیمانی در صحنه های مختلف خود را وقف حفظ اسلام و نظام کرد.

وی ادامه داد:کسی که برای رضای خدا کار کند عاقبت او ختم به خیر می شود و حاج قاسم اینگونه برای رضای خداوند تلاش کرد و گام برداشت و لذا به پاس این مهم عاقبت زیبایی خداوند در این مسیر به وی عنایت کرد.
این همرزم سردار سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم دارای تفکر جهادی و انقلابی خاصی بود و آنچنان در این مسیر ثابت قدم بود که سبب واهمه دشمنان اسلام و انقلاب شده بود.
سرتیپ پاسدار خادم الشهدا در ادامه گفت: جنگ شجاعانه و غیورانه همه مدافعان حرم و شهدای عزیز در برابر داعش سبب موفقیت بزرگ ما در نبرد با آنها شد.
وی افزود: در این مسیر دشمنان ما ذلیل شدند و حاج قاسم نامش در تاریخ برای همیشه ماندگار شد.
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور تاکید کرد : همدلی ، وحدت و ولایتمداری مهمترین نکات قابل توجه برای ادامه راه حاج قاسم عزیز است و همه باید در این مسیر همراه باشیم .

وی اظهار داشت: همه موفقیت ها و دستاوردهای ما در جامعه در سایه وحدت محقق می شود و باید همه در این مسیر تعالی جامعه با پیروی از راه و هدف شهدا با وحدت گام برداریم .
در این آیین با اجرای برنامه های فرهنگی ، یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش گرامی داشته شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس از فرماندهان بسیج مردمی عراق و همراهنشان، در حمله موشکی بالگردهای آمریکایی به خودرو حامل آنها به شهادت رسیدند.

منبع: ایرنا