به گزارش خوزپرس، علیرضا ورناصری در گفت‌وگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اندیکا پیرامون مشکلات این شهرستان با بیان اینکه علیرغم وجود زیرساخت های نامناسب در شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفت افزود شهرستان اندیکا از چهار دهه اخیر پیشرفت نسبت به شهرستان های دیگر نداشته و ما وارث تمام این محرومیت ها هستیم ظرفیت اب اندیکا می توانست تحولی شگفت در اندیکا ایجاد کند اما متاسفانه در تامین اب شرب شهرستان دچار مشکل هستیم.

نماینده مردم مسجدسلیمان لالی هفتکل و اندیکا در مجلس اسلامی گفت: اعتبار جهت احداث بیمارستان جذب شده اما متاسفانه دچاره مشکلات در خود شهرستان هستیم اگر اوضاع همینطور پیش برود اندیکا صاحب بیمارستان نخواهد شد.

وی افزود: ما مسئله فرهنگ را فراموش نکردیم و خودکشی و اعتیاد معضلات مردم شهرستان هستند که ریشه در اقتصاد و محرومیت منطقه داردو لیکن اولویت ما استفاده از ظرفیت ها جهت برون رفت از این مشکلات است.

ورناصری ادامه داد:در حوزه گردشگری تازمانی که زیرساخت های شهرستان،مشکلات جاده ها و بیمارستان حل نشود موفق نخواهیم شد.

ورناصری بیان کرد: عملیات روکش اسفالت جاده های شهرستان در حال اجراست و برای جاده اندیکا _ شهرکرد اعتباراتی مصوب شد و کلنگ زنی تونل تاراز در اولویت است.

نماینده مردم اندیکا در مجلس گفت: پروژه گاز رسانی در برخی نقاط اندیکا به بهر برداری رسید و در برخی نقاط اقدامی صورت نگرفته در حال برنامه ریزی برای گازرسانی تمام نقاط شهرستان هستیم.

ورناصری در پایان افزود مشکلات برق شهرستان از چند دهه اخیر بدلیل کم کاری مسئولان ادوار قبل به ما ارث رسیده و بیان کرد هرچه در شهرستان اندیکا داریم ثمره ی انقلابی اسلامی است.