به گزارش خوزپرس، پس از پایان رأی‌گیری آغاز رسمی شمارش آرای انتخابات شورای شهر در شهر اندیمشک، بخش مرکزی و بخش الوار گرمسیری انجام شد.

پس از پایان شمارش آرای گرفته شده در حوزه انتخابیه شهر اندیمشک، علی دوامی با ۶ هزار و ۱۷۲ رأی، مژگان دالوند با ۶ هزار و ۱۵۴ رأی، پناه آزادی نژاد با پنج هزار و ۸۱۹ رأی، نورالدین مدهنی با پنج هزار و ۳۹۳ رأی، احسان رضایتی با پنج هزار و ۱۰۱ رأی، مسلم میرزاوند با پنج هزار و ۲۸ رأی و علی جان میری با چهار هزار و ۹۱۵ رأی، هفت نفر عضو شورای شهر ششم اندیمشک شدند.

همچنین آرمان آرمان مهر با چهار هزار و ۵۵۴ رأی، کیان فر میرعالی با چهار هزار و ۴۴۳ رأی، فرزاد قلاوند با چهار هزار و ۳۹۶ رأی نیز اعضای علی‌البدل در حوزه انتخابیه اندیمشک اعلام شدند.

در حوزه انتخابیه شهر آزادی از توابع بخش مرکزی اندیمشک نیز محمد خضوعی نیا با ۷۵۹ رأی، مصطفی اعظمی فر با ۶۶۷ رأی، خانم فرزانه مینایی با ۶۰۲ رأی، یوسف تیرچرخ با ۵۶۵ رأی و سجاد طرفی با ۵۵۶ رأی نیز به عنوان پنج عضو شورای شهر آزادی برای مدت‌زمان چهار سال انتخاب شدند.

در دیگر شهر بخش مرکزی اندیمشک یعنی شهر چمگلک نیز غلامحسین عیسوند با دو هزار و۱۶۹ رأی، علی الیاسی نوروزی با دو هزار و ۱۴۴ رأی، رضا رضایی اصل با دو هزار و ۱۰۲ رأی، محمود چنداز با دو هزار و سه رأی و محمد دهقانی شوی با یک هزار و ۹۶۴ رأی پنج عضو منتخب شورای ششم در حوزه انتخابیه چمگلک را تشکیل می‌دهند.

در مرکز بخش الوار گرمسیری نیز در شهر حسینیه، اکبر گل شاهی با ۶۲۶ رأی، توکل بیرانوند با ۶۱۹ رأی، پیروز بهادر با ۵۹۸ رأی، علی حسن‌زاده اصل با ۵۴۹ رأی و حامد حاجی‌زاده با ۵۴۸ رأی نیز برای مدت زمان چهار سال به عنوان منتخبان مردم شهر حسینیه از شهروندان حسینیه رأی اعتماد گرفتند.

در دیگر شهر بخش الوار گرمسیری یعنی حوزه انتخابیه شهر بیدروبه نیز افشین میری با ۷۵۹ رأی، عنایت چناری با ۶۹۳ رأی، صمد الواری با ۴۵۴ رأی، مهدی احمدی با ۳۵۵ رأی و مجید حیدری با ۳۲۵ رأی از شهروندان شهر بیدروبیه برای شورای شهر ششم رأی اعتماد دریافت کردند.

به گزارش خوزپرس، شهرستان اندیمشک در شمال خوزستان متشکل از پنج شهر اندیمشک، آزادی، چمگلک، بیدروبه و حسینیه است.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری ۲۸ خرداد همزمان در سراسر کشور در ۱۹۶ شعبه اخذ رأی در مناطق مختلف شهرستان اندیمشک پذیرای رأی‌دهندگان در این حوزه انتخابیه بود.