به گزارش خوزپرس از اهواز، حمایت قاطع سادات ابراهیمی از کاندیداتوری آیت الله رئیسی، بیش از 300 نماینده ادوار مختلف مجلس با ایه الله دکتر سید ابراهیم رئیسی دیدار کردند.

 

سید محمد سادات ابراهیمی درباره این دیدار اظهار داشت: امروز به اتفاق تقریبا ۳۰۰ نفر از همکاران سابق خود در مجلس شورای اسلامی جهت حمایت از کاندیداتوری حضرت آیه الله رئیسی دور هم جمع شدیم‌ و دیداری با ایشان داشتیم.

وی افزود: خوشبختانه یکی از رویکردهای اساسی دولت اقای رییسی توجه به معیشت و اقتصاد مردم است لذا امیدوارم بتواند گامی بلند در جهت حل معضلات اقتصادی و بیکاری جوانان بردارد.
سادات ابراهیمی با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات بیان کرد: قطعا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می تواند نقشه های بدخواهان ایران و ایرانیان را نقش بر آب کند، انتخابات باید سبب ساز وفاق ملی و همدلی و همراهی مردم و نظام گردد .

نماینده ادوار مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیت الله رئیسی در روز ثبت نام به صراحت اعلام کردند خود را رقیب فساد ، اشرافی گری و ناکارآمدی می‌دانند، این روحیه برای مردم قابل باور است چرا که عملکرد ایشان در قوه قضاییه برای مردم ملموس است ، لذا پیش بینی می شود در دولت ایشان تخلفات مالی تشکیلات دولت به حداقل ممکن برسد، و بیت المال از گزند افراد مساله دار در امان بماند و در خدمت به مردم قرار گیرد.

سادات ابراهیمی افزود: در این دیدار ۸ نفر از نمایندگان سابق استان خوزستان نیز در این جلسه حضور داشتند :

۱-اقای پاپی نماینده سابق دزفول،
۲-اقای خادمی نماینده سابق ایذه و باغملک،
۳-اقای ساعدی نماینده سابق شوش،
۴-اقای محمدیان نماینده سابق رامهرمز ،
۵-اقای کشت زر نماینده سابق بهبهان ،
۶-اقای صالحی نسب نماینده سابق دشت ازادگان
۷-اقای انصاری نماینده سابق ابادان
۸-اقای تمیمی نماینده سابق شادگان

تعدادی از نمایندگان سابق خوزستان نیز در روزهای قبل در حمایت از آیه الله رئیسی اعلام امادگی کردند ازجمله :
۱-اقای سید شکرخدا موسوی نماینده سابق اهواز ،
۲-اقای عامر کعبی نماینده سابق ابادان ،
۳-اقای دکتر سودانی نماینده سابق اهواز
۴-اقای سواری نماینده سابق دشت ازادگان
۵-اقای شمس اله بهمنی نماینده سابق رامهرمز
۶-آقای سهرابی نماینده سابق مسجد سلیمان از قلم افتاد