امیر عباس شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس اظهار کرد: مبارزه بی‌امان نیروی انتظامی اندیمشک و سوداگران مواد مخدر در اندیمشک با هدف ارتقا امنیت و برخورد با سوداگران مرگ بی‌وقفه در حال انجام است.

وی افزود: در راستای اجرای دهمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد مخدر همچنین برابر خبر واصله از اداره اطلاعات شهرستان لذا موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار داده شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با انجام کار گسترده اطلاعاتی و پس از اخذ مجوز قضایی در یک عملیات ضربتی و هوشمندانه نسبت به شناسایی و دستگیری یک فرد قاچاقچی و از سوداگران مرگ اقدام به عمل آمد.

وی افزود: طی یک عملیات ضمن دستگیری فرد قاچاقچی همراه متهم میزان ۹ کیلو ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع گراس توسط پلیس مبارزه با موادمخدر اندیمشک کشف شد.

شهبازی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مطلوب مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تصریح کرد: متهم دستگیر شده به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق شماره تماس ۱۱۰ مراتب را به نیروی انتظامی گزارش دهند.