قدرت الله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس اظهار کرد: نظارت‌ها بر اصناف، بازاریان و… با هدف تنظیم بازار و نیز رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اندیمشک تشدید می‌شود.

وی افزود: فروش اجباری کالا در کنار عرضه روغن در واحدهای صنفی خلاف قانون است.

رئیس اداره صمت گفت: کالاهای تنظیم بازار در اندیمشک با هدف رساندن کالاهای اساسی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه به صورت مرتب در حال انجام است.

نصب برچسب قیمت محصول الزامی است

موسوی عنوان کرد: گشت‌های مشترک با اداره تعزیرات حکومتی به صورت منظم در شهرستان اندیمشک انجام می‌شود.

وی افزود: در گشت مشترک اماکن نیروی انتظامی، اداره صنعت و تعزیرات حکومتی ۱۲ واحد صنفی متخلف به دلیل نصب نکردن برچسب بهای کالا شناسایی و به تعزیرات حکومتی اندیمشک معرفی شدند.

رئیس اداره صمت اندیمشک گفت: رستوران‌های بیرون شهر، آشپزخانه‌های بیرون‌بر، تعویض روغنی‌ها، سوپرمارکت‌ها و سایر اصناف عرضه کالا نسبت به نصب برچسب بهای کالا موظف هستند.

وی نصب برچسب بهای کالا را الزامی دانست و تصریح کرد: در بازدید از سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها، آشپزخانه‌های بیرون‌بر و تعویض روغنی‌ها ۱۲ واحد متخلف برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی اندیمشک معرفی شدند.

فروش دارو در عطاری‌ها تخلف است

موسوی عنوان کرد: سلامت شهروندان در اندیمشک از اولویت‌های مهم شهرستان اندیمشک است و در این زمینه آماده همکاری با شبکه بهداشت و درمان هستیم.

وی افزود: رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا توسط واحدهای صنفی الزامی است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس اداره صمت اندیمشک افزود: عرضه و فروش دارو توسط عطاری‌ها تخلف است و با اقدامی که سلامت جامعه را تهدید کنند، برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی گفت: در بازرسی از عطاری‌ها ۶ واحد متخلف که عرضه دارو به شهروندان داشته است، شناسایی شده و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به شبکه بهداشت اندیمشک معرفی شدند.

موسوی افزود: از واحدهای عطاری متخلف به میزان پنج هزار و ۱۳۸ اقلام دارویی شامل انواع قرص، کرم، صابون، پودر و پماد جمع‌آوری شد.