به گزارش خوزپرس از اهواز،  پیکر مطهر شهید ایزدیان مدتی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا در منطقه عملیاتی والفجر مقدماتی توسط کمیته جست و جوی مفقودین کشف و به میهن اسلامی بازگشت.

شهید علی ایزدیان متولد سال ۱۳۴۵ از بسیجیان پایگاه حمزه سیدالشهدا مسجد صاحب الزمان منطقه کلگه شهرستان مسجدسلیمان بود که در سال ۱۳۶۱ و در سن ۱۶ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

شیخ رباط رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که به همراه رئیس اداره تبلیغات اسلامی به خانه شهید ایزدیان رفته بودند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری خوزپرس اظهار داشت: پیکر این شهید گرامی پس از ۳۸ سال مفقودی، پیدا شد که پس از انتقال به تهران شناسایی و قرار است روز پنجشنبه با رعایت دستوالعمل های بهداشتی تشییع و در گلزار شهدای کلگه محل یادمان ایشان و در کنار همرزمان شهیدش بخاک سپرده شود.

 

وصیت نامه شهید علی ایزدیان

بنام یاری دهنده روح الله

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا تاکل احیا عند ربهم یرزقون

در حالی که ما به سوی جبهه ها آمدیم رسالتی سخت و دشوار به دوش ما می باشد و رسالت و پاسداری خون شهدای عزیز و علوین از خود گذشته می باشد ما به فرمان حسین زمان خود به کفر جهانی می تازیم تا از صحنه روزگار نابود گردد و نامی از این ابر جنایتکاران بر روی زمین نباشد

سلام خدمت پدر و مادر عزیزم، زبان من از گفتن آن همه مهر و محبت شما که شب ها و روزها در کنار من بودید و برایم زحمت کشیدید قفل گردیده است. پدر بدان که من هدیه ای از طرف خداوند به شما بودم پس بهتر که آن هدیه را در راه خدا بدهید هدیه خونباری که از حسین (ع) تا این زمان به ما ارث رسیده است و تو ای بهترین مادر امیدوارم که مرا ببخشید که فرزند شایسته ای برای تو نبودم.

پ من راه علی اکبر را پیشه خود ساختم تا شاید که از این دنیای پر از گناه خلاص گردم. مادرم همچون زینب باش و اگر شهید شدم برای من هرگز گریه نکن شیون مکن و خود را آزار نده و پیامی برای شما برادران دارم. برادران عزیز شما بهتر می دانید که قدم در راه خدا گذاشتن دشواری های بسیار دارد در مقابل دشواری ها صبر و مقاومت کنیدتا از آن با سرافرازی بیرون آیید

باری برادرم محمد آرزو داشتم که در عروسیت شرکت کنم ولی نشد من با اسلحه خود ازدواج کردم تا بتوانم راه شهیدان را در پیش بگیرم و ای خواهرم حجاب خود را حفظ کن چون حجاب تو از خون من برتر و با ارزش تر می باشد و چون حجاب تو از خون من برتر و با ارزش تر می باشد و چون زینب پر خروش باش و همیشه نماز بخوان و در مجلس دعا و راهپیمایی ها شرکت کن دیگر وقت خداحافظی است و من یک وصیت دارم که مرا بالای سر عزیزاللهی خاک کنید.