سید هدایت‌اله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس ضمن دعوت از کشاورزان و اقشار جامعه برای حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مسئله فلسطین اولویت مهم برای امت واحده اسلامی است.
وی در ادامه افزود: ۲ هزار و ۲۲۸ هکتار از اراضی کشاورزی اندیمشک به کشت محصول چغندرقند اختصاص داده شد.
مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی در تولید محصول چغندر قند در مزارع اندیمشک، گفت: توجه به کارکارشناسی پیش‌بینی برداشت ۱۵۶ هزار تن محصول چغندر قند از مزارع اندیمشک انجام می‌شود.
 وی با بیان اینکه روزانه به ۱۲۰ دستگاه خودرو برای برداشت محصول چغندر در اندیمشک نیاز است، افزود: کارخانجات بیستون کرمانشاه، همدان، اسلام آباد غرب و قزوین محصول چغندر قند اندیمشک برای فرآوری این محصول تحویل داده خواهد شد.
موسوی میزان برداشت و عملکرد از هر هکتار از اراضی اختصاص یافته به محصول چغندر قند را ۷۰ تن در هکتار بیان و عنوان کرد: عیار محصول چغندر قند اندیمشک ۱۴ خواهد بود.
مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک ایجاد یک کارخانه فرآوری چغند قند در اندیمشک و در مجموع ایجاد ۷ کارخانه فرآوری محصول چغندر قند در خوزستان را از موارد لازم دانست و تصریح کرد: مجموعه مدیران شهری اندیمشک با توجه به نیاز یک کارخانه فرآوری چغندر قند در اندیمشک آماده حمایت از سرمایه‌گذار در این زمینه است.
شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان و در نزدیکی دامنه رشته‌کوه زاگرس با ۶۵ هزار هکتار اراضی کشاورزی سالانه ۶۰۰ هزار تن انواع محصولات کشاورزی تولید و روانه بازار داخل و صادرات به خارج از کشور می‌شود.