به گزارش خوزپرس از اهواز، صادق حقیقی پور درباره آخرین وضعیت آب و فاضلاب در خوزستان اظهار داشت: از مجموع ۷۶ شهر استان خوزستان علی رغم سیلاب  بسیار شدید و عظیمی که رخ داده، هم اکنون در هیچ کدام از شهرهای خوزستان مشکل تامین آب شرب آشامیدنی وجود  ندارد و وضعیت آب شرب در تک تک شهرهای خوزستان پایدار و بسیار مناسب است.

وی افزود: تمامی آزمایش های لازم از منظر میکرو بیولوژی، میکروبی، باکتری وهمه موارد انجام می شود  و هیچ گونه مشکلی در بحث کنترل کیفی و بهداشتی آب آشامیدنی شهرهای استان خوزستان وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به وضعیت فاضلاب در خوزستان، بیان کرد: در بحث فاضلاب نیز از یک ثبات نسبی در وضعیت دفع فاضلاب در شهرهای استان مواجعه هستیم بجز در شهر اهواز که مشکلاتی ایجاد شده است.

وی با اشاره به مشکل  فاضلاب در شهر اهواز تصریح کرد: در شهر اهواز در چند روز گذشته  ۱۶ نقطه دچار پس زدگی شدید فاضلاب شده بود که با تلاش و همکاری پرسنل شرکت آب و فاضلاب اهواز ۱۲ نقطه از این مناطق که دچار پس زدگی فاضلاب شده بود برطرف شد و ۴ منطقه باقی مانده است که با بسیج کردن امکانات در این مناطق در تلاش هستیم مشکل پس زدگی فاضلاب در اهواز را به صورت کامل برطرف کنیم.