افشین کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس اظهار کرد: پنج پایگاه با هدف خدمت به مهمانان نوروزی و راهیان نور در شهرستان اندیمشک در حال ارائه خدمت به مهمانان نوروزی برپا شده است.

وی با اشاره به برپایی ۵ پایگاه برای خدمت به مسافران و راهیان نور در اندیمشک افزود: پایگاه امداد بین شهری امام علی (ع) در شهر حسینیه، پایگاه امداد و نجات ریلی در روستای مازو، پایگاه نوروزی در اردوگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، پایگاه جوانان در پارک دولت و پایگاه مستقر در مقره شهدای گمنام اندیمشک با آمادگی کامل در حال خدمت به مسافران و راهیان نور هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: ۸ هزار نفر از مهمانان نوروزی و راهیان نور از خدمات جمعیت هلال احمر اندیمشک بهره‌مند و با توجه به شرایط جوی دو تیم واکنشش سریع نیز در ساختمان جمعیت متشکل از ۱۲ نفر به صورت شبانه‌روزی مستقر و آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: ۱۲۰ نفر امدادگر جمعیت هلال احمر اندیمشک با توجه به اخطار مدیریت بحران شهرستان و استان با آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی در حالت آماده‌باش هستند.

کاویانی تصریح کرد: دو پایگاه خدمات نوروزی جوان جمعیت هلال احمر با محوریت سلامت و ایمنی مسافران در پارک دولت و مقبره شهدای گمنام اندیمشک در حال خدمت‌رسانی به مهمانان و کاروان‌های راهیان نور هستند.

شهرستان اندیمشک در پیشانی استان خوزستان روزانه میزبان ۱۲ هزار دستگاه خودرو در ایام آغازین سال است.