سید هدایت‌اله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خوزپرس با تاکید بر هماهنگی با کارخانجات روغن‌کشی برای ارسال محصولات برداشی از مزارع کلزا شهرستان اندیمشک اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به فصل برداشت کلزا پیگیری برای کاهش زمان و ارسال محصول از مزرعه به کارخانجات روغن در حال پیگیری است.
وی افزود: در سال جاری در حوزه مشاغل در طرح‌های بزرگ، متوسط و کوچک کارخانه روغن، گلخانه صنعتی،پرواربندی دام و زنبور عسل طرح‌ها ضمن دریافت تسهیلات زمینه اشتغال ۱۵۶ نفر در شهرستان فراهم شد.
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اندیمشک تصریح کرد: ۳۲ طرح در حوزه اشتغال خانگی به بانک‌های معرفی و تسهیلات این حوزه نیز با نظارت دفتر سرمایه‌گذاری شهرستان با اعتبار سه هزار و دویست میلیون ریال پرداخت و در تحقق سیاست حمایت از عظلات کوچک اقتصاد در شهرستان گامی مهم برداشته شد.
وی گفت: توزیع نهاده‌های دامی مطابق با سهمیه مراکز پرورش دام و طیور در شهرستان آغاز و تحت نظارت مجموعه جهاد کشاورزی و شبکه دامپزشکی اندیمشک توزیع می‌شود.
موسوی با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر نهاده‌های دامی با هدف پیشگیری از سودجویی برخی و نیز حذف واسطه‌گری در این زمینه گفت: ثبت و شماره‌گذاری دام در زمان صادرات به مناطق دیگر کشور با هدف برخورد و ممانعت از قاچاق دام زنده از کشور خبر داد.
رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اندیمشک عنوان کرد: در زمان خروج دام از شهرستان به بهانه تامین گوشت مورد نیاز سایر مناطق کشور امکان سودجویی و قاچاق دام زنده امکان پذیر بوده که با برنامه ثبت و شماره‌گذاری دام در زمان خروج از شهرستان گامی مهم در مسیر مقابله با قاچاق دام زنده برداشته می‌شود.
شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان افزون بر ۱۷۰ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از ۷۵ هزار نفر از جمعیت شهرستان از طریق دامداری و کشاورزی امرار معاش می‌کنند.