به گزارش خبرنگار خوزپرس، سعید رحیمی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه در ستاد فرماندهی اندیمشک اظهار کرد: شهروندان اندیمشک دوشادوش ملت بزرگوار و آزاده ایران در جشن پیروزی انقلاب اسلامی همانند سال‌های گذشته حضور حداکثری را رقم خواهند زد و دشمنان ایران و اسلام را ناامید خواهند ساخت.
وی، با اعلام آمادگی پلیس راهنمایی و رانندگی برای تردد روان و ایمن در تعطیلات نوروزی افزود: بحث‌های تخصصی در زمینه برنامه‌ریزی برای تردد روان و رفع گره‌های ترافیکی در تعطیلات آخر سال و ایام نوروز در حال برنامه‌ریزی و در این زمینه دوربین‌های نظارتی نیز مجدد مشکلات فنی آن رفع خواهند شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اندیمشک، ظرفیت رسانه فرهنگ‌سازی در ارتباط با کاهش رفتارهای خطرآفرین مهم و برجسته دانست و تصریح کرد: رسانه‌ها باید از ظرفیت خویش برای آموزش و بیان مخاطرات به عنوان یکی از کانون‌های آموزش عمومی بیش از گذشته استفاده شود.
وی گفت: با استفاده از راهکارهای آموزشی و کار فرهنگی در شهرستان اندیمشک طی پنجسال گذشته شاهد کاهش چشمگیر تخلفات و حوادث رانندگی در شهرستان اندیمشک بوده و این مسیر با استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت رسانه باید ادامه یابد.
رحیمی با بیان اینکه نقش آموزش و رسانه به عنوان بازوی توانمند جوامع در جهان امروز بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: بهترین راهکار در کاهش تصادفات، سوانح و تخلفات در حوزه رانندگی آموزش و تداوم مسیر آموزش با استفاده از زیرساخت‌های موجود است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اندیمشک تردد ایمن و روان را اولویت پلیس راهنمایی و رانندگی در شهرستان اندیمشک بیان و خاطر نشان کرد: تشدید نظارت از طریق دوربین‌ها در ایام تعطیلات آخر سال با هدف تردد ایمن و روان با توجه به افزایش حجم تردد مسافران نوروزی با هدف روان‌سازی ترافیک در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی بیش از گذشته مدنظر خواهد بود.