به گزارش خوزپرس از اهواز، غلامرضا شریعتی شامگاه شنبه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و ششمین فن بازار استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: علم و صنعت در کنار یکدیگر معنی پیدا می کنند و در تمامی زمینه ها ریشه صنعت در علم است.

وی افزود: اقدامات خوبی در زمینه پژوهش صورت از سوی دانشگاه های استان صورت گرفته و این پژوهش ها امیدوار کننده است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه نتیجه نمایان شدن برنامه ریزی های صورت گرفته در استان و کشور در عملکرد پژوهشی دانشجویان و دانشگاه ها خوشایند است، تصریح کرد: تمام تلاش خود را خواهیم داشت تا دانش آموزان و دانشجویان محقق و پژوهشگر استان، حرکت رو به جلو داشته باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که چه برنامه ای برای قرار گرفتن دانشگاه های استان به ویژه دانشگاه شهید چمران اهواز در رده نسل سوم دانشگاه ها و حرکت به سمت کارآفرینی دارید، اظهار کرد: تا کنون حمایت هایی خوبی از دانشگاه ها و دانشجویان صورت گرفته و امکانات مورد نیاز پژوهش در اختیار آنها قرار داده شده است و این روند ادامه خواهد داشت.

استاندار خوزستان تأکید کرد: تمامی صنایع ملزم هستند در امر پژوهش با دانشگاه های استان همکاری لازم را داشته باشند که در این راستا صنایع نفت و فولاد اقدامات مناسب و قابل توجه ای داشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و ششمین فن بازار استان عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی در سالن امام رضا (ع) در نمایشگاه بین المللی اهواز کار خود را آغاز کرد.

این نمایشگاه از امروز تا سه‌شنبه ۱۳ آذرماه با حضور دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها و همچنین شرکت های فناور از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر و ۱۶ بعد از ظهر تا ۲۰ شب پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

کد خبر ۴۴۷۳۲۵۵