نادر پارسازاده در گفت و گو با خوزپرس اظهار داشت: با پیگیری مستمر ، وعده مسئولین در مبادله موافقتنامه ۲۸ میلیارد ریالی بهسازی مسیل شهر شرافت محقق شد.
وی افزود: با توجه به حضور استاندار محترم خوزستان جناب آقای دکتر شریعتی در زمستان سال گذشته در شهر شهید شرافت و مطالبه اعتبار جهت بهسازی مسیل شهر شرافت توسط این شهرداری و تایید جناب آقای دکتر حاجی زاده مدیر کل محترم بحران استانداری و پیگیری نماینده و فرماندار محترم و نیز اعضای محترم شورا و پیگیریهای دلسوزانه امام جمعه شهر شهید شرافت ، مبلغ  ۲۸ میلیارد ریال طی دو سال به این پروژه اختصاص و موافقتنامه با سازمان محترم برنامه و بودجه مبادله گردید.
شهردار شرافت بیان کرد: این پروژه به طول تقریبی ۱۲۶۶ مترو شامل ۵  دهانه پل ، خاکبرداری ، بتن ریزی ، لوله گذاری و زهکشی و عملیات سنگی کف و بدنه خواهد بود که به سرعت وارد فاز تعیین پیمانکار و اجرایی خواهد شد.
وی تصریح کرد: سال گذشته نیز ۲ پل از پل های مورد نیاز در مسیر مسکن مهر و جاده قلی پور به اعتبار تقریبی ۲۲۰ میلیون تومان احداث گردیده بود.
پارسازاده عنوان کرد: با توجه به اینکه در سنوات گذشته در اثر طغیان آب های سطحی، غرق شدگی دانش آموزان را داشته‌ایم ، این پروژه میتواند مایه دلگرمی و مسرت بخش برای مردم شهر شهید شرافت باشد.
شهدار شرافت خاطر نشان کرد: امسال نیز در مجموع با مبادله قریب به ۵۰ میلیارد ، انشاءالله به زودی شاهد تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در شهر شهید شرافت خواهیم بود.