به گزارش خوزپرس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سبزی در خطبه های نماز جمعه شوشتر گفت: مسئولان باید تلاش کنند به جای اینکه در اذهان عمومی مقابل یکدیگر قرار گیرند و در فضای مجازی نسبت به هم حرف های ناروا و ناصواب منتشر کنند، همه چیز را به قوه قضائیه بسپارند.
وی اظهار کرد: خوشبختانه در شهرستان شوشتر با چنین رفتارهایی مواجه نیستیم و تمام مسئولان برای خدمت به مردم تلاش می کنند. در رأس آنها فرماندار محترم به خوبی در همه حوزه ها خصوصاً مسائل اجتماعی و فرهنگی ورود پیدا کرده و تعامل و اتحاد خوبی بین ارگان ها و ادارات به وجود آورده است.
امام جمعه موقت شوشتر با اشاره به تلاش های دشمن در خصوص جنگ فرهنگی علیه اسلام و ایران و گوشزدهای مقام معظم رهبری در این باره تصریح کرد: بیش از ۴۰ تعبیر مختلف از سوی مقام معظم رهبری درباره جنگ فرهنگی دشمنان از سال ۷۰ تاکنون اشاره شده و در سالهای اخیر با افزایش این حملات فرهنگی خطر بیشتری احساس می شود. این ها یک جنگ تمام عیار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسلمانان است.
وی افزود: اینکه بیایند تاریخ یک کشور را در مقابل وضعیت امروز قرار داده یا مصادره کنند بسیار ناشایست و  ناپسند است. جالب اینکه بسیاری از این ها را در مقابله با روحانیت و مرجعیت طراحی می کنند.
حجت الاسلام سبزی ضمن انتقاد از بی توجهی به امور فرهنگی اضافه کرد: متاسفانه بودجه های فرهنگی به قدری ناچیز و کم اختصاص می یابد، که خیلی از مسائل را نمی توان حل کرد و در این خصوص حوزه های علمیه با مشکلات بیشتری مواجه اند.
وی در پایان گفت: دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی سیاست های کلان راهبردی اندیشیده اما طبق فرمایش حضرت حق تعالی مکر شیطان ضعیف است و توسط انسان های متشرع و آگاه سرکوب خواهد شد.