به گزارش خوزپرس از اهواز، مسعود میرزاپور اظهار داشت: آیین تجلیل از اصحاب رسانه و خبر با همکاری فرمانداری شهرستان هندیجان، با حضور و مشارکت کلیه دستگاه‌ های اداری، به ‌صورت یکپارچه و متمرکز روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه، مصادف با روز خبرنگار در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان هندیجان برگزار خواهد شد.

وی افزود: به ‌منظور تجلیل از مقام شهدای عرصه خبر و رسانه به‌ ویژه شهید شاخص این حوزه محمود صارمی، آیین یادبودی برگزار خواهد شد تا یاد و خاطره این شهید والامقام و سایر شهدای خبرنگار را گرامی داریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان بیان کرد: برنامه‌ های متنوع دیگری هم در جهت تجلیل از زحمات و فعالیت‌ های سازنده و قابل ‌قبول اصحاب رسانه، مطبوعات و خبرنگاران هندیجان در نظر گرفته ‌شده که در روز خبرنگار برگزار می گردد.

میرزا پور با ابراز خرسندی از فعالیت قابل ‌قبول بیشتر خبرنگارانی که دلسوز مردم و چشم بینا و یاور مدیران اجرایی در هندیجان هستند، گفت: نه ‌تنها ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی بلکه سایر ادارات نیز می‌بایست حامی هنرمندان و اصحاب رسانه باشند. کسی نمی‌تواند نقش خبرنگاران را در جامعه نادیده بگیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان عنوان کرد: خبرنگاران بدون هیچ چشمداشتی و در جهت رضایت حق‌ تعالی، مردم و همچنین در مسیر رشد، اعتلای جامعه در ابعاد فرهنگی، هنری و اجتماعی تلاش می‌کنند تا روحیه نشاط، خود باوری و امید را در مردم تقویت کرده و زنده نگه دارند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران و فعالان مطبوعاتی باید وجدان آگاه، بیدار و حقیقت ‌بین مردم باشند ادامه داد: رسالت خبری ایجاب می‌کند که تنش‌ زدایی، کمک به رفع کاستی‌ها، همدل و همیار مدیران بودن، از ویژگی و خصایص اولیه خبرنگاران باشد و بر اساس این الگوها فعالیت خبری انجام دهند.

میرزا پور تصریح کرد: تجلیل از خبرنگاران، همه‌ ساله در سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، با همکاری فرمانداری و سایر ادارات شهرستان هندیجان برگزار می‌شود که این تجلیل به ‌پاس قدردانی از زحمات یک‌ساله این عزیزان صورت می‌گیرد. خبرنگاران امید و صدای رسای مردم هستند.