علیرضا معینی در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در شوشتر اظهار داشت: اول مهر، نوروز دانش، آگاهی و یک روز ملی برای همه ی مردم ایران اسلامی محسوب می شود. لذا باید تلاش کنیم تا یک روز پرخاطره همراه با مهر و مهروزی در ابتدای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ برای دانش آموزان ایجاد کنیم.

 

وی توضیح داد: هدف پروژه مهر، برنامه محور شدن تمامی فعالیت ها و برنامه ریزی برای فراهم کردن زمینه های مناسب و تمهید ساز وکارهای لازم جهت بازگشایی هر چه باشکوه تر مدارس است.

 

رئیس ستاد پروژه مهر شوشتر تصریح کرد: ضرورت دارد تا همه ی اعضای ستادی و اجرایی پروژه مهر در اجرای موفق این پروژه که در واقع نبض تپنده آموزش و پرورش است، همیاری و همکاری کامل را انجام دهند.

 

معینی در ادامه ضمن بیان نقش موثر پروژه مهر در کیفی سازی امر تعلیم و تربیت خاطرنشان کرد: دستورالعمل اجرایی این پروژه به تمامی مدارس ارسال شده و کارگروه های پنج گانه تعمیر و تجهیز، نظارت و ارزیابی، سازماندهی، توجیه تبلیغ و اطلاع رسانی و تایید صلاحیت نیز تشکیل شده اند تا بتوان دراین راستا نظارت دقیقی برفعالیت های مدارس انجام داد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شوشتر در پایان یادآور شد: به حول وقوه ی الهی همانند سالهای گذشته امسال نیز پروژه مهر در۳۰۷ مدرسه شهرستان، برای بیش از ۴۰هزار دانش آموز شوشتری اجرا می شود.

 

گفتنی است کارگروه های پنج گانه تعمیر وتجهیز (به ریاست ستار کفاشیان)، نظارت و ارزیابی( به ریاست فرخ افشاری)، سازماندهی (به مسئولیت مجتبی نیک مرام)، توجیه تبلیغ واطلاع رسانی(به ریاست محسن عیدی پور) و تایید صلاحیت(به مسئولیت ابراهیم نامداری) نیز تشکیل شده اند./