به گزارش خوزپرس به نقل از تسنیم، محسن بیرانوند در بازدید از تاسیسات آبرسانی و تصفیه‌خانه‌های شهرستان بندرماهشهر همراه با اصحاب رسانه اظهار داشت: در خصوص تامین کمی و کیفی آب اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و هیئت دولت در سال گذشته اعتباراتی به این مسئله اختصاص داده مه بلافاصله پروژه‌ها تعیین و آغاز به کار شده است.

وی افزود: تهیه ونصب و راه‌اندازی تجهیزات برقی ناحیه صنعتی، بازسازی فیلترهای تحت فشار و دیوارهای پیرامونی آن و خرید و نصب و راه اندازی تجهیزات کلرزنی وبک‌واش تلمبه‌خانه ناحیه صنعتی، بازسازی تصفیه‌خانه و ساختمان کلرزنی و بک واش آن احداث مخرن ۸هزار متری تصفیه خانه و خرید و نصب ۸ دستگاه فیلتر شنی در بندرامام و خرید و نصب و راه‌اندازی دستگاه کلرزنیو بک واش و دیوار کشی تلمبه‌خانه شهر چمران و ساماندهی تلمبه خانه سربندر ۳ از جمله پروژه های در حل اجرا بوده است.

فرماندار بندرماهشهر با اشاره به وضعیت فاضلاب شهرستان بندر ماهشهر بیان کرد: در حوزه فاضلاب ۷۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان اختصاص یافته که در حال حاضر جمع‌آوری انشعابات فاضلاب‌های خانگی در دست اقدام است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا بهمن ماه سال جاری مشکل کمی و کیفی آب شهرستان بندر ماهشهر به کلی رفع خواهد شد البته هم‌اکنون اقدامات کوتاه مدتی اعم از افزود چند پمپ برای افزایش ظرفیت آب شهرستان انجام شده است.

انتهای پیام/م