به گزارش خوزپرس از اهواز، سرهنگ بهروز حسنوند اظهار داشت: این طرح به منظور تثبیت امنیت اجتماعی ، پاکسازی مناطق آلوده از لوث وجود قاچاقچیان و هنجارشکنان درسطح شهر شوشتر به مرحله اجرا درآمد.

 

وی افزود: یگان های عملیاتی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و افزایش گشت زنی محسوس و نامحسوس توانستند ضمن تنگ کردن عرصه بر مخلان نظم و امنیت باعث رضایت شهروندان و اقتدار پلیس در سطح شهرستان شوند.

 

فرمانده انتظامی شوشتر تاکید کرد: در راستای اجرای این طرح که با رعایت موازین شرعی وحقوق شهروندی و احکام قضایی در مناطق هدف و مناطق تجمع افراد ناباب و توزیع کنندگان مواد مخدر به اجرا در آمد ۸ متهم به توزیع مواد مخدر صنعتی دستگیر و مقادیری مواد افیونی کشف و ضبط گردید و متهمان پس از انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

 

وی احساس مسئولیت همه اقشار جامعه را در راستای برقراری امنیت اجتماعی امری لازم و ضروری برشمرد و اضافه کرد: شهروندان هر گونه اخبار و اطلاعاتی که از فعالیت مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه دارند از طریق فوریت های پلیس ۱۱۰ و سامانه ۱۹۷ با پلیس در میان بگذارند تا اقدامات مناسب در این حوزه انجام شود.