به گزارش خوزپرس از اهواز، صادق حقیقی پور مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات اجرایی تکمیل مخزن ٣ هزار و ۵٠٠متر مکعبی، احداث ایستگاه پمپاژ، ساختمان نگهبانی، محوطه سازی، ساختمان کلرزنی و تهیه و نصب تاسیسات برقی در تاسیسات آب شرافت شهرستان شوشتر آغاز شد.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ٢میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی و در مدت زمان ١٠ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان با اشاره به هدف پروژه بیان کرد: تامین و ذخیره سازی آب شرب سالم و بهداشتی، جلوگیری از افت فشار شبکه و افزایش ظرفیت آبرسانی شهر شرافت از اهداف اجرایی این پروژه است.

وی به پروژه اصلاح شبکه در شهر شرافت اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی پروژه اصلاح بخشی از شبکه توزیع آب شرب و انشعابات خانگی شهر شرافت نیز آغاز شده است.

حقیقی پور با اشاره به اهداف پروژه اصلاح و بازسازی شبکه و تاسیسات آب شهر شرافت گفت: این پروژه با هدف کاهش میزان پرت و هدر رفت آب ناشی از میزان و طول شبکه فرسوده و کاهش شکستگی‌های متعدد در بخش‌هایی از شبکه که به دلایل مختلف از جمله فرسودگی بوده، اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: این پروژه در مدت زمان ۶ ماه و از محل اعتبارات عمرانی با اعتبار بیش از ١١ میلیارد ریال اجرایی خواهد ‌شد.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان خاطرنشان کرد: طول اجرایی پروژه اصلاح شبکه بیش از ٩ کیلومتر است و بعد از بهره‌برداری ٣٠٠ فقره انشعاب واگذار می‌شود.