به گزارش خوزپرس از اندیمشک علی آقازاده ظهر امروزدر جلسه شورای اداری اندیمشک در سالن جلسات فرمانداری اندیمشک با بیان اینکه بخشی از بدنه وزارت ورزش جوانان هستند و این نشست تنها برای وزارت ورزش نبوده و موضوع جوانان هم به عنوان بخشی از بدنه وزارت مطرح است اظهار کرد: از این فرصت استفاده کرده و سلام گرم وزیر ورزش را به جوانان شهرستان اندیمشک و استان خوزستان می‌رسانم.

وی با اشاره به رشادت‌های مردم اندیمشک در سال‌های دفاع مقدس افزود: شهروندان اندیمشک در سال‌های پس از دفاع مقدس نیز با تلاش و اقداماتی که انجام داده‌اند توفیقات مهمی در زمینه ورزشی کسب کرده که این بیانگر استعداد جوانان شهرستان اندیمشک است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان با بیان  اینکه شهرستان اندیمشک در حوزه ورزش در آستانه یک انقلاب ورزشی قرار دارد گفت: پروژه‌هایی که امروز در شهرستان اندیمشک تعریف شده در حد پروژه‌های ورزشی یک استان بوده که این امر اندیمشک را در آستانه انقلاب در حوزه ورزش قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: سرانه ورزشی در پایتخت ۴۰ سانتی متر، در شهر اصفهان ۲۰ سانتی متر و در شهرستان اندیمشک ۶۵ سانتی متر است که در مقایسه با شهرهای بزرگ از وضعیت بهتری برخوردار بوده و با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان اندیمشک سرانه ورزشی اندیمشک به بیش از یک متر خواهد رسید.

آقازاده با اشاره به افزایش سرانه ورزشی در اندیمشک بیان کرد: شهرستان اندیمشک پس از تکمیل این پروژه‌های ورزشی خود را برای مسابقات ملی آماده کند و با بلند پروازی که در اندیمشک وجود دارد شهرستان اندیمشک در آینده به پایتخت ورزش کشور تبدیل می‌شود.

وی وضع اعتبارات در دولت تدبیر و امید را راضی کننده خواند و افزود: در دولت یازدهم شاهد ۵ برابر شدن اعتبارات در حوزه وزارت ورزش هستیم که تداوم این وضعیت امیدواری را در ارتباط با تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌ها را که در گذشته ۱۰ سال عرض یابی می‌شد حال امیدواریم تمام پروژه‌های ورزشی تا قبل از پایان دولت دوازدهم تکمیل و به بهره‌برداری رسند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان با مناسب خواندن شرایط وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: دولت برنامه‌ای برای ایجاد پروژه جدید ندارد و تمام پروژه‌ای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در کشور در آینده نزدیک تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید و از جانب تخصیص اعتبار با توجه به شرایط کنونی نگرانی در مجموعه وزارت ورزش و جوانان وجود ندارد.

وی با اشاره به طلسم دو دهه‌ای سالن چند منظوره ۲ هزار و ۵۰۰ نفری اندیمشک گفت: از فردا کار اجرایی پروژه سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری اندیمشک مجدد آغاز شده و تا پایان سال پیش‌بینی می‌شود بیش از ۸۰ درصد پروژه پیشرفت فیزیکی کند و در ابتدای سال ۹۷ شاهد تکمیل، افتتاح و بهره‌برداری از آن باشیم.

آقازاده تصریح کرد: یک هزار ۴۰۰ میلیارد تومان در بخش ورزش از سوی دولت و مجلس برای وزارت ورزش اختصاص یافته که این امر به اختصاص ۳ برابری منابع به نسبت سال گذشته به هیات ورزشی خواهد انجامید.