به گزارش خوزپرس از اندیمشک، فریدون حسنوند ظهر امروز در شورای اداری که به مناسبت سفر معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان در سرسرای فرمانداری اندیمشک اظهار کرد: دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) را به حضار محترم، اصحاب رسانه تبریک میگویم و از حضور معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان که با وجود گرمای هوا به شهرستان اندیمشک سفر کرده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی مباحث مطرح شده در جلسه شورای اداری، تخصیص اعتبارات و مصوبات جلسه را هدیه نظام و وزارت ورزش به شهروندان اندیمشک دانست و با اشاره به اینکه نگاه حاکم بر ورزش در جهان امروز نگاه به یک موضوع فرع نیست بلکه نگاه به یک محور اصلی در توسعه است افزود: ورزش در جامعه امروز یک اصل مهم برای رشد و توسعه اقتصادی، فرهنگی، کاهش جرائم، مقابله با افسردگی و ایجاد اشتغال پایدار است.

نماینده مردم اندیمشک نقش ورزش در ایجاد وحدت، مهربانی و برافراشته شدن پرچم کشور در فرامرزهای جغرافیای کشور مهم و برجسته خواند و خاطر نشان کرد: با اولویت مناطق محروم و تنوع و دربرگیری همه سنین جامعه پروژه‌های متنوعی از قبیل استخر، پیست موتورسواری، مجموعه ورزشی روباز، جاده سلامت، شهر ورزشی ۱۰ هکتاری و سالن چند منظوره ۲ هزار و ۵۰۰ نفری در پروژه‌های اندیمشک جانمایی شده است.

وی با اشاره به احداث شهر ورزشی ۱۰ هکتاری اندیمشک تصریح کرد: یک زمین چمن ۵ هزار نفری، یک سالن ۲ هزار و ۵۰۰ نفری، خانه کشتی، یک استخر ویژه مسابقات در جهت احداث یک کمپ کامل ورزشی در شهرستان اندیمشک که بتواند میزبان مسابقات مهم ملی و بین‌المللی باشد احداث خواهد شد.

حسنوند ایجاد دهکده ورزشی را یک اقدام مهم در توسعه ورزش در استان خوزستان دانست و افزود: دهکده ورزشی اندیمشک یک کمپ برای ورزشکاران استان و کشور بوده که در شکوفایی هرچه بیشتر ورزشکاران نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به پارک گردشگری و ورزشی فدک به عنوان یکی از پتانسیل‌های مهم برای توسعه شهرستان اندیمشک اظهار داشت: کار احداث پارک گردشگری کانال علی کمال (زنده رود) تا یک ماه آینده به صورت آزمایشی از رودخانه دز اندیمشک آب گیری خواهد شد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رفع مشکل نور مجموعه ورزشی شهید سروندی اندیمشک خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان قابل قبول نیست که زمین چمن مجموعه شهید سروندی به دلیل عدم نور کافی در مجموعه ورزشکاران مجبور باشند در روز به انجام ورزش بپردازند از این روی هر چه سریع‌تر مشکل به وجود آمده باید رفع شده تا با توجه به گرمای هوا در این روزها به ورزشکاران آسیبی وارد نشود.