به گزارش خوزپرس از اندیمشک، در بازدید صبح  امروز در بخش الوار گرمسیری با بررسی نیازهای روستاهای آبید، کبوتران، دلیران، پایتخت تل کر، پایتخت گلزار، جوروند، چول، بنه گچ، قره ویس، کوثر، مگسان، زمینه اجرای طرح‌های عمرانی و توسعه این بخشهای روستایی بررسی و از طرح‌های عمرانی آن‌ها بازدید و پیگیریهای مورد نیاز، اجرا شد.

این بازدید که از صبح امروز آغاز و تا ظهر ادامه یافت، روند اجرای طرح‌های عمرانی در حوزه آسفالت، روشنایی، طرح هادی و دیگر خدمات و طرح‌های عمرانی در دست اجرا، مورد بررسی قرار گرفت.
فریدون حسنوند در حاشیه بازدید از روستاهای بخش الوار گرمسیری با اشاره به اینکه بخش الوار گرمسیری اندیمشک نیازمند توسعه در حوزه‌های مختلف عمرانی و اجتماعی است، اظهار کرد: به همین جهت طرح‌های گسترده‌ای برای تأمین نیازهای بخش الوار گرمسیری طراحی و به بهره‌برداری رسیده است.

وی در ادامه افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها محرومیت الوار گرمسیری در زمینه‌های مختلف کاهش و نیازهای آن تا میزان قابل توجهی رفع می‌شود.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان این که تمام امکانات و خدمات شهری برای توسعه الوار گرمسیری بسیج شده‌اند، گفت: مسئولان باید بیش از گذشته و با جدیت و همدلی در مسیر عمران و آبادانی الوار گرمسیری در تمام زمینه‌ها قدم بردارند و در این عرصه نیازهای شهروندان را تأمین کنند.
وی با اشاره به نقش منحصر به فرد مردم الوار گرمسیری در عرصه‌های مختلف اسلامی و انقلابی، تصریح کرد: الوار گرمسیری دارای ظرفیت گسترده‌ای برای توسعه و پیشرفت است و باید از این ظرفیت برای توسعه پایدار منطقه و الوار  گرمسیری استفاده و با اجرای طرح‌های عمرانی مختلف، زمینه برای افزایش شاخص‌های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی این منطقه فراهم کرد.