به گزارش خوزپرس از دزفول،  عباس پاپی زاده در حاشیه بازدید از پروژه های درمانی شهرستان دزفول ضمن برسی پیشرفت ساخت و خاکبرداری بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی دزفول اظهار کرد: با توجه به جمعیت ۵۰۰ هزار نفری شهرستان دزفول و جمعیت متراکم در توابع شهرستان و استانهای همجوار مانند شوش ، اندیمشک ، مسجد سلیمان و استانهای ایلام و لرستان که بخشی از حوزه درمان را در شهرستان دزفول انجام می دهند نیاز به توسعه زیر ساخت های حوزه بهداشت و درمان بود که با پیگیری های خوب دکتر پریدار بسیاری از این پروژه ها صورت گرفت .
نماینده مردم دزفول افزود: با توجه به نیاز سنجی درمان شهرستان و تنظیم گزارشات مناسبی از وضعیت حوزه درمان و کمبودهای این حوزه در دزفول توسط ریاست دانشگاه علوم پزشکی و تیم کارشناسی این دانشگاه و اعلام نیاز به وزارت بهداشت و درمان , جلسات متعددی با وزیر محترم بهداشت و درمان صورت گرفت و چند پروژه بزرگ برای شهرستان دزفول تصویب شد که در طول تاریخ دزفول تاکنون بی سابقه و یک جهش بزرگ برای حوزه بهداشت و درمان بوده است.
نائب رئیس کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس تصریح کرد: بیمارستان بزرگ ۴۰۰ تختخوابی دزفول بزرگترین بیمارستان شمال استان است که با سفر وزیر بهداشت و درمان جناب آقای قاضی هاشمی به دزفول و مشورت هایی که با کارشناسان حوزه بهداشت صورت گرفته بود و ارائه گزارشاتی از کمبودها و محرومیت های شهرستان دستور ساخت و احداث بیمارستان اخذ شد.
پاپی زاده از تعامل خوب بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان خبرداد و گفت : با توجه به مشکلات مالی در امر ساخت این بیمارستان وجود داشت با جلسات صورت گرفته ۵۰ درصد اعتبار ساخت توسط بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان و ۵۰ درصد توسط دولت تامین خواهد شد .
نماینده مردم دزفول در ادامه گفت: با توجه به پیشرفت خوب حوزه بهداشت و درمان جلسه ای با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و جناب نوبخت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد و مجوز ماده ۲۳ نیز بزودی اخذ خواهد شد .
گام بزرگ علمی در حوزه بهداشت و درمان در دزفول 
پاپی زاده تصریح کرد: بعد از تاسیس دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان بزرگ ۴۰۰ تختخوابی گام بزرگ علمی در حوزه درمان در دزفول برداشته شده است .
ساخت بزرگترین کیلینک های تخصصی در شمال استان در دزفول
وی در ادامه از ساخت دو کیلینیک مجهز در دو نقطه شمالی و جنوبی شهر خبر داد و گفت : ظرف ۳ ماه آینده بزرگترین کلینیک های درمانی در شمال خوزستان افتتاح خواهد شد .
در راستای خدمات دهی مناسب به بانوان دزفول
 عباس پاپی زاده بیان داشت : با توجه به تعطیلی بیمارستان یازهرا در سالهای گذشته ما بدنبال خدمات رسانی به جامعه بانوان دزفول بودیم و با پیشنهاد دکتر پریدار و پیگیری های صورت گرفته مجتمع بزرگ زنان و زایمان شمال خوزستان از سال گذشته آغاز به ساخت کرده و بزودی افتتاح خواهد شد .
وی در پایان گفت: بزودی مجوز خوبی نیز در زمینه جذب کادر بهداشت و درمان برای دانشگاه علوم پزشکی اخذ خواهیم کرد که مشکل نیرو و کادر پزشکی تخصصی و فوق تخصصی را برای همیشه رفع خواهیم کرد .