کیومرث آریا متین در گفت و گو با خبرنگار خوزپرس در اهواز با اشاره به اینکه شهرستان اندیمشک یک شهر ورزش خیز است اظهار کرد: اندیمشک بیش از ۳۰ قهرمان آسیایی، بین المللی و جهانی در رشته های مختلف از جمله جودو و کشتی دارد.

وی در پاسخ به این سوال چرا ورزشکاران و تیم های اندیمشک اسپانسر ندارند، افزود: این شهرستان، شهرستان کارگری و کشاورزی است و همانند اهواز صنعتی نیست که شرکت ها اسپانسری ورزشکاران و تیم ها را انجام بدهند.

رئیس اداره ورزش وجوانان اندیمشک ادامه داد: در حال حاضر هر چه داریم صرف مسابقات و اعزام تیم ها و ورزشکاران خواهیم کرد.

آریا متین در خصوص کسب مدال «رشنونژاد» گفت: خیلی خوشحال هستیم که باز هم این جودو کار خوش اخلاق مان توانست برگ زرینی دیگر در کارنامه ورزشی خود، شهرستان و استان اضافه کند.

وی درباره رفع مشکلات این جودوکار اظهار کرد: طبق گفته رئیس هیات جودوی استان خوزستان نیز در خصوص اشتغال وی با استاندار استان رایزنی و وعده هایی داده شده وقطعا ما نیز هر کار بتوانیم برای «رشنونژاد» انجام خواهیم داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان اندیمشک عنوان کرد: برنامه ریزی استقبال از این قهرمان جوان و خوش اخلاق جودوی شهرستان انجام شده و احتمالا از تهران به فروردگاه شهرستان دزفول و سپس به شهرستان اندیمشک بیاید.

به گزارش خبرنگار خوزپرس، «محمد رشنونژاد» روزگذشته توانست در مسابقات بزرگسالان آسیا در کشور هنگ کنگ عنوان نایب قهرمانی و اولین مدال کاروان کشور را به ارمغان بیاورد.