به گزارش خوزپرس از اهواز، جلسه هم اندیشی تعدادی از کاندیداهای شورای شهر اهواز با حضور کهرام رییس ستاد دکتر روحانی در خوزستان، امیری معاونت پارلمانی ریاست جمهوری،  همایون یوسفی نماینده اهواز و سادات ابراهیمی رئیس ستاد اصولگرایان معتدل در خوزستان در هتل گیت بوستان برگزار شد.
رئیس ستاد روحانی در خوزستان در چرایی رای دادن به دولت روحانی گفت: اشتغال بحث مهمی است که می بایست به آن پرداخته شود، اما باید باور کنیم که با بودجه محدود دولت نمی توان اشتغال چندانی ایجاد کرد بلکه لازمه تولید و اشتغال سرمایه گذاری داخلی و خارجی است.
کهرام افزود: اولین مسئله در سرمایه گذاری بخش خصوصی که باید به آن توجه داشت امنیت پایدار است. یعنی باید به عنوان کشوری امن در منطقه و دنیا شناخته شویم تا بتواینم جذب سرمایه داشته باشیم، بر همین اساس است که روحانی تنش زدایی بین المللی و برجام را در دستور دولت قرار داد تا ظرفیت های کشور را آماده جذب سرمایه گذاری کرده باشد.
وی ادامه داد: طرح تحول سلامت در قبل و بعد از انقلاب بی نظیر است، اگر قبلا یک عمل قلب در این کشور ۲۰ میلیون هزینه داشت ولی با طرح تحول سلامت هزینه آن تا ۱۵۰ هزار تومان کاهش یافته است، یا بحث هزینه های مربوط به تصادفات که به شدت کم شده است. این کاهش هزینه ها به خاطر یارانه غیر مستقیم دولت در بخش رفاه مردم بوده است. باید بدانیم در کشورهای توسعه یافته نیز برای رفاه مردم از چنین سیاست هایی استفاده می شود.
رئیس ستاد روحانی در خوزستان کارنامه دولت را در بخش کشاورزی مثبت ارزیابی کرد و گفت: همانند دولت اصلاحات، دولت تدبیر و امید توانست در تولید گندم خودکفا شود . مبحث دیگر طرح بسیار ارزنده ۵۵۰ هزار هکتار کشاورزی در استان است که میلیاردها تومان در آن هزینه شده و می تواند در ۳ سال آینده باعث عمران و آبادانی استان شود. البته در استان کارهای دیگر هم انجام شده است مانند تخصیص بودجه های عمرانی، مقابله با ریزگردها و اعتبار طرح های آب و فاضلابی که به استان داده شد.
کهرام یکی دیگر از کارهای ماندگار دولت روحانی را فعال کردن حوزه نفت و گاز دانست و افزود: کاری که در نفت و پتروشیمی شد جای تقدیر و تشکر دارد، اما به خاطر آنکه این فعالیت ها به خوبی تبلیغ و توضیح داده نشد باعث شده تا دولت در ارائه کارنامه مظلوم واقع شود.
رئیس ستاد روحانی در خوزستان افزود: یکی از اهداف مهم برگزاری این جلسه هم صدا شدن برای رای بالا به روحانی است تا بتوانیم در مذاکرات بین المللی قوی ظاهر شویم و هم بتواینم در داخل کشور تنش زدایی کنیم و با اصولگرایان وارد مذاکره شویم. مزیت دیگر رای بالا به روحانی در استان این است که می توانیم مطالبات حق مردم را جدی تر پیگیری کنیم.
کهرام در خصوص انتخابات شورا اضافه کرد: ستاد روحانی به هیچ وجه وارد انتخابات شورای شهر نمی شود و دنبال انتخابات ریاست جمهوری است. بنابرین هیچ گونه موضع گیری در خصوص شورای شهر نداریم و انتخاب را به مردم واگذار می کنیم. تنها انتظاری که از کاندیداهای شورای شهر طرفدار روحانی داریم این است که در کارزار انتخاباتی خود با دولت تدبیر و امید همکاری داشته باشند تا بتوانیم آرای بالایی برای روحانی داشته باشیم. البته به این نکته باید اشاره کنم که در نظرسنجی های معتبری که انجام شد آرای روحانی در اهواز بالای ۶۰ درصد است.